  • Data: 2010-02-11 11:05:38
    Temat: Re: Kamerka do Skype
    Od: "kamil" <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hl0knu$geg$1@news.interia.pl...

    > Ale to trochę inne zastosowanie. Umiem wymienić korzyści usenetu,
    > których nie ma piwo. Nie umiem wymienić korzyści kamerki, których nie ma
    > niekamerka.

    Ale ja naprawde nie widze zastosowania dla telewizji, a co dopiero programu
    TV. Filmy mam w kinie i w wypozyczalniach (VoD bez czekania), do tego
    nieprzerywane baczkami-sraczkami reklamowymi i watpliwej jakosci "programami
    edukacyjnymi" pokroju discovery channel, gdzie 10-minutowe przerwy miedzy
    reklamami sa wypelnione powtarzaniem do znudzenia tych samych zdan, bo czyms
    trzeba zapchac godzine programu, a do tego prostemu ludowi trzeba jak krowie
    przy miedzy tluamczyc.

    Tym niemniej jesli Ty sens w tym widzisz, nie widze potrzeby debatowania o
    tym w internecie.

    Jedno zastosowanie kamery juz Ci podalem, drugie to chocby pogaduszki corki
    z dziadkami oddalonymi o caly dzien drogi.

    Pozdrawiam
    Kamil