  • 1. Data: 2010-05-07 20:04:34
    Temat: Kamerka bez podswietlania
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Witam grupe

    Mam pytanko - czy ktos z Was zna webkamere, ktora nie ma swiatelka?
    Jak na razie wszystkie, ktore sprawdzam maja oswietlanie albo jakas diode
    swiecaca...

    Nie chce najtanszej kamerki, tylko jakas dobra, HD mile widziane, dzwiek
    moze byc, chociaz nie jest priorytetem... No i wlasnie, zeby nic nie
    mrugalo...

    Ma ktos doswiadczenia?

    Pozdrawiam
    Michal

  • 2. Data: 2010-05-07 20:39:33
    Temat: Re: Kamerka bez podswietlania
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Michal AKA Miki napisał:
> [...]
    >
    > Nie chce najtanszej kamerki, tylko jakas dobra, HD mile widziane, dzwiek
    > moze byc, chociaz nie jest priorytetem... No i wlasnie, zeby nic nie

    prawie kazda kamera do monitoringu (z wifi najwygodniej ;))

  • 3. Data: 2010-05-07 23:05:23
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> wrote in message
    > Nie chce najtanszej kamerki, tylko jakas dobra, HD mile widziane, dzwiek moze
    > byc, chociaz nie jest priorytetem... No i wlasnie, zeby nic nie mrugalo...

    logitech pro 9000 - ma, ale mozna wylaczyc w ustawieniach
    ms livecam hd - ma, ale mozna latwo zakleic na stale po zdjeciu ramki

  • 4. Data: 2010-05-08 13:04:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Michal AKA Miki pisze:
    > Witam grupe

    > Nie chce najtanszej kamerki, tylko jakas dobra, HD mile widziane,
    webcam hd? "zapodaj" prosze link do jakiegoś cennika, i obraz z takeij
    kamerki?

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-05-08 23:24:27
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > webcam hd? "zapodaj" prosze link do jakiegoś cennika, i obraz z takeij
    > kamerki?

    http://allegro.pl/item1022144103_philips_webcam_pro_
    hd_2mpx_90_fps_fv_gw_rewelacja.html
    http://allegro.pl/item1017251516_kamera_creative_liv
    e_cam_video_im_ultra_5mp.html
    http://allegro.pl/item1017897605_creative_live_cam_s
    ocialize_hd_nowa_em.html
    http://allegro.pl/item1019611628_logitech_pro_9000_a
    utofocus_8mp_carl_zeiss_nowe.html

    itd, itp...
    Gdybym mial taka kamerke, to moze bym ci obrazy zapodal... ale pewnie google
    ci pomoze

    Pozdrawiam
    Michal

  • 6. Data: 2010-05-09 20:11:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Michal AKA Miki pisze:
> [...]
    >
    > itd, itp...
    > Gdybym mial taka kamerke, to moze bym ci obrazy zapodal... ale pewnie google

    chmmm. tak sie zastanawiam. mam kamerkę (nie kamerę tylko kamerkę) hd.
    łapie film w rozdziałce 1280x720punktów. daje to prawie jeden megabajt
    na sekunde. czyli minuta to jakieś 50 megabajtów. Naście minut - płyta
    CD. jak sobie wyobrażasz przesłać to przez net podczas wideorozmowy?
    (wiem ze lepsze kodeki zmniejszą objętość, ale tak 50% nie wiecej)

    JAkby te webcamy HD naprawdę działały tak jak ta moja kamerka, to było
    by super. Dzisiejszy monitoring typu 4 kamery pal + rejestrator kosztuje
    2000zł. takie 4 webcamy+laptop wyszły w podobnej cenie, to jakość
    nagrań bije na głowę profesjonalne systemy do monitoringu. niestety, ta
    moja kamerka podłączona do monitoringu - widzi faceta, moze kolor
    włosów, czasem wąsa... Natomiast na nagraniu HD , jak sie uśmiechnie,
    widać które zeby miał plombowane.....

    ToMasz

    PS jak kupisz, i zobaczysz jak to działa, napisz na grupie. przyda sie
    taka informacja.

  • 7. Data: 2010-05-09 20:43:39
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

> [...]
    > moja kamerka podłączona do monitoringu - widzi faceta, moze kolor
    > włosów, czasem wąsa... Natomiast na nagraniu HD , jak sie uśmiechnie,

    Jak to zwykle bywa na grupie - trzeba zaspokoic ciekawosc dociekliwych :)
    Jakosc HD byla zyczeniem mojego dyrektora, a poniewaz nie chce mi sie
    dyskutowac w temacie przydatnosci, wiec po prostu latwiej mi przyjac ten
    parametr... Nawet tak naprawde nie czuje sie na silach, zeby sie
    wypowiedziec, bo brak mi doswiadczenia w webcamach...
    A dyrektor chce amatorskimi metodami sprawdzic, kto mu wrzuca smieci do
    ogrodka :)
    HD ma mu dac wieksza dokladnosc obrazu, a brak oswietlenia - nie ma sie
    rzucac w oczy swiecaca, czy mrugajaca dioda w oknie...
    A potem wykorzysta sobie kamerke do normalnych wideorozmow...

    Nie kazcie mi prosze polemizowac, czy jest to dobre, czy nie... jego
    pieniadze, jego decyzja, jego ryzyko...

    > PS jak kupisz, i zobaczysz jak to działa, napisz na grupie. przyda sie
    > taka informacja.

    Zapytam, zapytam... Jesli bedzie co opisywac - bedzie ciag dalszy :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 8. Data: 2010-05-10 10:26:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

> [...]
    >
    > Mam pytanko - czy ktos z Was zna webkamere, ktora nie ma swiatelka?
    > Jak na razie wszystkie, ktore sprawdzam maja oswietlanie albo jakas diode

    Kazda, w ktorej zakleisz je kawalkiem tasmy izolacyjnej, szczegolnie jesli
    to ma nagrywac sasiadow z okna. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil