    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kamerka bez podswietlania
    Date: Sun, 9 May 2010 22:43:39 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hs74sv$n5d$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    hd_2mpx_90_fps_fv_gw_rewelacja.html
    e_cam_video_im_ultra_5mp.html
    ocialize_hd_nowa_em.html
    utofocus_8mp_carl_zeiss_nowe.html

> [...]
    > CD. jak sobie wyobrażasz przesłać to przez net podczas wideorozmowy?
    > (wiem ze lepsze kodeki zmniejszą objętość, ale tak 50% nie wiecej)
    >
    > JAkby te webcamy HD naprawdę działały tak jak ta moja kamerka, to było
    > by super. Dzisiejszy monitoring typu 4 kamery pal + rejestrator kosztuje
    > 2000zł. takie 4 webcamy+laptop wyszły w podobnej cenie, to jakość
    > nagrań bije na głowę profesjonalne systemy do monitoringu. niestety, ta
    > moja kamerka podłączona do monitoringu - widzi faceta, moze kolor
    > włosów, czasem wąsa... Natomiast na nagraniu HD , jak sie uśmiechnie,

    Jak to zwykle bywa na grupie - trzeba zaspokoic ciekawosc dociekliwych :)
    Jakosc HD byla zyczeniem mojego dyrektora, a poniewaz nie chce mi sie
    dyskutowac w temacie przydatnosci, wiec po prostu latwiej mi przyjac ten
    parametr... Nawet tak naprawde nie czuje sie na silach, zeby sie
    wypowiedziec, bo brak mi doswiadczenia w webcamach...
    A dyrektor chce amatorskimi metodami sprawdzic, kto mu wrzuca smieci do
    ogrodka :)
    HD ma mu dac wieksza dokladnosc obrazu, a brak oswietlenia - nie ma sie
    rzucac w oczy swiecaca, czy mrugajaca dioda w oknie...
    A potem wykorzysta sobie kamerke do normalnych wideorozmow...

    Nie kazcie mi prosze polemizowac, czy jest to dobre, czy nie... jego
    pieniadze, jego decyzja, jego ryzyko...

    > PS jak kupisz, i zobaczysz jak to działa, napisz na grupie. przyda sie
    > taka informacja.

    Zapytam, zapytam... Jesli bedzie co opisywac - bedzie ciag dalszy :)

    Pozdrawiam
    Michal