  • 31. Data: 2017-08-01 13:57:00
    Temat: Re: Kamera za $20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/1/2017 10:40 AM, Marek wrote:
    > Po raz kolejny masz jakiś problem z czytaniem ze zrozumieniem. Nigdzie
    > nie napisałem,
    > że NiKT tym sie nie bawi ale tylko wąska grupa entuzjastów,

    Nie, napisaleś, cytuję: "Nikt nie potrzebuje softu do nieużywanego
    sprzętu.". *Nikt*. Do bzdura bo sprzet jest używany dłużej niż spasiony
    pustak w garniturze przewidział i zawsze jest ktoś kto czegoś używa co
    dawno powinno leżeć na wysypisku, a wielu dalej pisze soft. Sa na
    świecie ludzie dla których wyzwalniem jest coś więcej niż tylko
    prostacki rachunek ekonomiczny i wyrywanie lachonów na iphoney.

    > stwierdzenie, że jest alternatywny soft, czym mnie niestety sprowokowaleś.

    Fakty Cie prowokują?

    > Rozumiem że owa kamera to sprzęt retro?

    Nie, "słabym sprzetem". Podobnie jak potrzeba napisania klona dooma na
    6502 czy bezpośredniego dekodowania modulacji radiowej na uC wartym $.5.
    To sa wyzwania.

    > Uczestniczyłem w 2 projektach portowania alternatywnego softu do
    > zamkniętych sprzętów
    > więc daruj sobie uczyc ocja dzieci robić. I wszystkie kończyły podobnie,
    > nie do końca wszystko działało tak jak powinno a to co działało
    > rajcowalo wąską grupę entuzjastów.

    a) masz kipeskie portfolio, szkoda
    b) to o tą grupę entuzjastów chodzi

    > Po czasie prościej było
    > kupić tani nowy sprzęt z pełną funkcjonalnością

    W przypadku wielu przeróbek ten funkcjonalności nie ma. I nie będzie.
    Alternatywny soft do Canona ma ficzery których nie znajdziesz za
    dowolnie duże pieniądze na półce w sklepie. Co teraz?

    > niż męczyć się z tym co
    > jest. To, ze w jakiś pojedynczych przypadkach TERAz coś się udaje nie
    > zmienia to faktu, że najczęściej nie wszystko działa jak powinno do końca.

    Straszne. Zupełnie jak w sprzecie z półki. W naszej rzeczywistosci duże
    korpo robią tak samo debilne błedy jak małe pryszczate nastolatki.
    Niektórzy mają dość i sami poprawiają i się dzielą wynikiem. Coś nie
    działa? A kto obiecywał że będzie? Mimo uczestniczenia w dwoch
    projektach dalej nie masz pojęcia o co chodzi. Trudno. Moving on.

  • 32. Data: 2017-08-01 18:05:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 1 Aug 2017 13:57:00 +0200, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie, napisaleś, cytuję: "Nikt nie potrzebuje softu do nieużywanego
    > sprzętu.". *Nikt*.

    No to zastanów się teraz nad sensem tego zdania, komu jest potrzebny
    soft do nieużywanego
    przez NIEGO sprzętu?? Bo o taki kontekst mi chodziło i do tego
    prowadzi zawsze efekt andromni.
    Skoro entuzjasta używa to znaczy, ze jest potrzebny a nie o taką
    grupę chodzi ani o takie zjawisko.
    Zostaw w spokoju entuzjastów.

> [...]
    > korpo robią tak samo debilne błedy jak małe pryszczate nastolatki.
    > Niektórzy mają dość i sami poprawiają i się dzielą wynikiem. Coś

    Brawo, zamienił stryjek siekierkę na kijek.

    > Mimo uczestniczenia w dwoch
    > projektach dalej nie masz pojęcia o co chodzi. Trudno. Moving on.

    Oczywiscie, jest tak jak mówisz.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2017-08-01 18:42:04
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/1/2017 6:05 PM, Marek wrote:
    > No to zastanów się teraz nad sensem tego zdania, komu jest potrzebny
    > soft do nieużywanego
    > przez NIEGO sprzętu??

    No nareszcie przeszedłeś do etapu czepiania się o słowa czyli EOT.

  • 34. Data: 2017-08-15 22:58:33
    Od: p...@g...com

    Witam,

    Panowie przymierzam się do zakupu kamerki, jak obecnie wygląda kwestia firmware?
    Skąd pobrać oryginalne do tego modelu?

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2017-08-16 10:48:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Dalej nie pojmujesz na czym polega zabawa z retro, słabym sprzetem,
    > chińskimi zabawkami które można podrasować itd. Na sasiedniej grupie
    > jakaś banda debili kupuje tanie kamery i wymienia w nich obiektywy na
    O jakiej grupie piszesz?

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 36. Data: 2017-08-16 22:24:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/16/2017 10:48 AM, Janusz wrote:
    > O jakiej grupie piszesz?

    Zajmującej się hackowaniem kamer. Nie mam pod reką adresu, wymieniają
    obiektywy w kamerach "breloczkowych" uzyskując znacznie lepsza jakość.

    Tu masz przykłady:

    https://www.goprawn.com/forum/allwinner-cams/136-hac
    ks-already-available-here/page5

  • 37. Data: 2017-08-16 22:25:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 8/15/2017 10:58 PM, p...@g...com wrote:
    > Panowie przymierzam się do zakupu kamerki, jak obecnie wygląda kwestia firmware?
    > Skąd pobrać oryginalne do tego modelu?

    Ten model to już 2 modele, nieodróżnialne bez hackowania. Loteria jaki
    dostaniesz. Rożnią się chipem do wifi.

  • 38. Data: 2017-08-17 08:31:05
    Od: p...@g...com

    https://dashcamtalk.com/forum/threads/mobius-c-lens-
    installed-in-a-g1w-h.11837/

    mozna sprobowac wymiany optyki zwlaszcza jak ktos np zarysowal obiektyw

  • 39. Data: 2017-08-17 09:52:59
    Od: p...@g...com

    https://www.pepper.pl/promocje/budzetowa-kamerka-2-l
    cd-12mp-1080p-wifi-action-sports-camera-50731

    na tyl styknie i wymiana optyki latwiejsza