    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kamera z wejściem mikrofonowym
    Date: Mon, 27 Dec 2010 20:41:05 +0100

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > $ man mencoder

    czyli tłumacząc na polski jezyk: wiem jak to zrobić ale Ci nie powiem bo
    filozofia linuksa na to nie pozwala.

    do wątkotwórcy: najlepiej by było zebyś obejrzał materiał wideo który Ci
    sie podoba, a potem szukał kamery która go nagrała. ja ze zdziwieniem
    stwierdziłem ze kamerka (wielkość: paczka papierosów)HD daje duuuuzo
    lepszy obraz niż super hiper kamera za całą wypłatę górnika z przed 10 lat.
    JAsne ze ta druga ma lepszą optykę ( pierwsza niema wcale) , hiper
    żywotne przyciski, złącze na lampę, dodatkowy akumulator, jak i tak sie
    kręci filmy u cioci na imieninach.

    ToMasz

    PS do mencodera są "nakładki" gdzie wszystko mozna wyklikać. nie wiem
    czy aż tak rozbudowane.