  • Data: 2011-10-04 19:01:44
    Temat: Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message
    news:18tznywa5k3qi.dlg@lepper.institute.com...

    > Z alledrogo rzadko do Jackowa wysyłają.

    Jakiego Jackowa? Tylko jedną dzielnicę Chicago znasz?
    Zresztą ja nawet w Chicago nie mieszkam tylko na zachodnich
    przedmieściach... Mam ponad 1/2 godziny do centrum Chicago
    samochodem, jak korków nie ma. Zrobiłeś taki błąd jakbyś
    komuś co mieszka w Kętach czy Oświęcimiu zarzucił że mieszka
    w Nowej Hucie :-)