  • 21. Data: 2012-06-23 14:25:02
    Temat: Re: Kamera na motocykl full hd za 400 PLN!
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    > Trafiłe? w sedno. Największ? wad? moim zdaniem jest wła?nie stablilizacja.
    > W tym miejscu moglbym się poddać, skulić ogon mówi?c, że faktycznie słabo
    > te kamerki nadaj? się na motocykl, ale... :) Tu fanfary dla mnie :D
    > Zainteresowałem się troche tematem, przejrzalem rozne tematy i znalazłem
    > proste rozwi?zanie, które działa wręcz doskonale. Proszę bardzo:
    >
    > http://public.hronopik.de/vid.stab/features.php?lang
    =en

    > Polecam klikn?ć sobie w ten drugi filmik ze zjazdu na snowboardzie :)

    Uwierz, ze sie to nie nadaje. Nic sie nie nadaje na sieczke w obrazie.
    Jak nie chcesz zeby sie trzeslo umocuj przez cos elastycznego, albo do
    siebie na kask etc.

    Tmek

  • 22. Data: 2012-07-02 13:10:35
    Od: sasza7 <s...@g...com>

    > Co do tej śruby - to naszukałem się w polskich sklepach śrub z tym
    > cholernym gwintem "fotograficznym" - nigdzie nie ma. NIGDZIE!

    Zamiast szukać po prostu idź do tokarza. Ja za przejściówkę 1/4" na M6 zapłaciłem
    dyszkę. A idealnie pasuje do obejmy do rur (o takiej:
    http://www.technox.pl/cms/files/150/SRG.jpg ), także można zamontować ją prawie na
    wszystkim.

  • 23. Data: 2012-07-02 13:33:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-02 13:10, sasza7 pisze:

    > Zamiast szukać po prostu idź do tokarza. Ja za przejściówkę 1/4" na M6 zapłaciłem
    dyszkę. A idealnie pasuje do obejmy do rur (o takiej:
> [...]

    O widzisz, identyczne obejmy pokupowałem. Tylko tych śrub nie ma.

    Na pomysł "idź do znajomego tokarza" - mam pustkę w głowie. Nie znam
    tokarza żadnego, nawet nie kojarzę, gdzie takiego szukać. Powinien
    któryś otworzyć stoisko obok Biedronki.

    --
    MN

  • 24. Data: 2012-07-02 22:24:16
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 02 Jul 2012 13:33:40 +0200 Marcin N
    <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    >
    >Na pomysł "idź do znajomego tokarza" - mam pustkę w głowie. Nie znam
    >tokarza żadnego, nawet nie kojarzę, gdzie takiego szukać. Powinien

    Ja coś niecoś toczę, co konkretnie potrzebujesz? Śrub ogólnie nie ma
    sensu robić, co to za problem dostać calowe śruby? W lokalnych
    sklepach ze śrubami nie ma? No chyba że jest potrzebna jakaś śruba
    specjalnego kształtu (z jakąś częścią walcową do ustalania, z dużym
    łbem do kręcenia palcami itp), to można zrobić.

    Takie standardowe są na Allegro:

    http://allegro.pl/sruba-calowa-1-4-5-16-3-8-7-16-1-2
    -unc-unf-bsw-bsf-i2426357261.html

    Sklep: http://www.werbus.pl/pl/c/SRUBY-CALOWE/273

    Napisz co konretnie Ci jest potrzebne.

  • 25. Data: 2012-07-03 09:45:24
    Od: "frag" <f...@i...prl>

    Użytkownik "Szuwarek" <p...@g...com> napisał:

    >Uwierz, że to nie jest godny konkurent. GoPro
    >nie ma wyraźnie tańszego konkurenta. Jedyna konkurencja
    > jaką znam to Drift HD, ale cena prawie taka sama.

    Ja używam Veho Muvi HD. Wersja Gumball Edition sprzedawana jest z kompletem
    mocowań wszelkiej maści, śród których jesttakże najbardziej mi przydatny
    klips-krokodyl. W zestawie jest także pilot, umożliwiający filmowanie i
    robienie zdjęć bez potrzeby dotykania kamerki. Za całośc (nowy, nieużywany
    set) zapłaciłem na pewnym popularnym serwisie aukcyjnym niecale osiem
    polskich stówek.

    http://www.veho-uk.com/main/shop_detail.aspx?article
    =161

    >Siłą GoPro jest szeroki kąt patrzenia (bodaj 170st. przy 720p)

    Święte słowa. Muvi oferuje 160 stopni dla 720p i 120 dla pełnego HD.

    --
    frag

  • 26. Data: 2012-07-05 08:13:21
    Od: sasza7 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 lipca 2012 22:24:16 UTC+2 użytkownik __Maciek napisał:

> [...]
    > specjalnego kształtu (z jakąś częścią walcową do ustalania, z dużym
    > łbem do kręcenia palcami itp), to można zrobić.

    No właśnie jest problem, przynajmniej w Łodzi. Śrub calowych nikt nie ma, bo mało kto
    ich używa, a jest ich tyle samo typów co metrycznych. Oczywiście można kupić na
    allegro czy w jakiś sklepach internetowych, ale według mnie średnio to się opłaca.
    Śruba + wysyłka wyjdzie nie wiele mniej, a tak mamy gotowe rozwiązanie, nic nie
    trzeba przerabiać, ani kombinować (czyli ogólnie dużo taniej). Po prostu z jednej
    strony wkręcamy aparat/kamerę, a z drugiej mamy gwint M6 który można zamocować przez
    obejmę lub wkręcić w pasujące miejsce.

  • 27. Data: 2012-07-05 18:04:14
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-05 08:13, sasza7 pisze:

    > No właśnie jest problem, przynajmniej w Łodzi. Śrub calowych nikt nie ma

    Slabo szukales:

    http://fasteners.fabory.com/smartsite.dws?ch=POL&id=
    LOCATION_2566&location=8813

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 28. Data: 2012-07-05 18:05:56
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-07-05 18:04, Kuczu pisze:

    > Slabo szukales:
    >
    > http://fasteners.fabory.com/smartsite.dws?ch=POL&id=
    LOCATION_2566&location=8813

    No i jeszcze jeden sklep:

    http://www.bolt-sklep.pl/

  • 29. Data: 2012-07-05 22:44:01
    Od: ditron <t...@g...com>

    On Jul 3, 9:45 am, "frag" <f...@i...prl> wrote:

    > Święte słowa. Muvi oferuje 160 stopni dla 720p i 120 dla pełnego HD.

    i co to jest az taka roznica te pare stopni..?

    znawca nie jestem ale szeroki kat ma tez minusy - znieksztalcony
    obraz, ktory widac na wiekszosci filmow np. z youtube

  • 30. Data: 2012-07-06 17:02:48
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 05 Jul 2012 22:44:01 +0200, ditron <t...@g...com> wrote:

    [...]
    > i co to jest az taka roznica te pare stopni..?
    >
    > znawca nie jestem ale szeroki kat ma tez minusy - znieksztalcony
    > obraz, ktory widac na wiekszosci filmow np. z youtube

    Do nagrywania jazdy czy na potrzeby dokumentacji akurat szeroki kąt jest
    jednak przydatny, nagrywałem taką Mini DV 80 która która ma kąt 80 stopni
    i wystarczy krzywo ustawić kamerkę i podczas jazdy filmujesz np.
    zegary i przednie koło.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    ST995i i NTV650