    From: "Drzewo" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kamera na motocykl full hd za 400 PLN!
    Date: Fri, 22 Jun 2012 11:03:00 +0200

    Użytkownik "duddits" <p...@N...gomoto.tv> napisał w wiadomości
    news:js15uv$138j$1@news2.ipartners.pl...
    > Przesadziłeś z tym: godny. Pacz sobie jakie gopro ma akcesoria ..., tutaj
    > jeszcze długo nic nie będzie w stanie jej dorównać. Oczywiście IMO.
    > Ja swoją kupiłem za 720, więc tragedii nie ma.

    Godny w sensie jakości filmów. Wiem, że go pro to kamerka do bardziej
    profesjonalnych zastosowań, a kodak to raczej kieszonkowa kamerka na
    wakacje. Mimo tego filmy robi ładne i na motocyklu może się doskonale
    sprawdzić. W tej cenie nie widze nic co robi podobnej jakości filmy co
    GoPro. Ba, nawet kamerki za ponad tysiaka często robią przeciętne filmy. Tu
    Camileo za 400 PLN błyszczy na tle konkurencji.

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info