  • 11. Data: 2010-05-28 10:40:12
    Temat: Re: Kamera na kask
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hto5vj$hgt$1@inews.gazeta.pl...
    > Siemka
    > *** "Grzybol"
    > http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html
    > Do tego karta jakaś z 4 albo 8 giga. I styka. Jakość dobra.
    > Khem khem - cisze sie ze zostalem doceniony i wyrozniony (tak siem
    > poczulem) jako wybitny windsurfer i narciarz.
    > Ale nawet najlepszym zdarza sie wpasc do wody czy normalnie po ludzku sie
    > wypierdolic na stoku :)
    > Wiec lekka odpornosci na warunki by sie przydala...
    > Mialem na mysli raczej jakies takie troche pancerne...

    Wszystko jest w zestawie. Jakość wykonania jest naprawdę dobra jak na cenę.
    W zestawie kilka różnych klipsów/mocowań oraz kondom na złe warunki. Kondom
    zaznaczyłem strzałką, dla tych co nigdy nie używali:-)
    http://img245.imageshack.us/img245/8429/dscn1536.jpg

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2010-05-28 10:47:27
    Od: " wod.nick" <w...@g...pl>

    Jadę obejrzeć, bo też czegoś takiego szukam, a sklep w Łodzi.

    pozdro
    wod.nick

  • 13. Data: 2010-05-28 11:00:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-28, ditron <t...@g...com> wrote:
    > spoko a jak to sie montuje do kasku ?
    > czy to dopiero trzeba wymyślić ?
    Bierzesz dwa wkrety do drewna o dlugosci 40mm, to mocowanie
    z dziurkami i wkrecasz w dowolnym miejscu na kasku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-05-28 11:01:39
    Od: ditron <t...@g...com>

  • 15. Data: 2010-05-28 11:19:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-28, ditron <t...@g...com> wrote:
    > świetna rada :D
    > tylko czemu takie krotkie sruby ?
    > nie lepiej od razu przewiercic sie przez czaszke ?

    No co czemu? Drapaly i kluly by w leb przy zakladaniu kasku.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2010-05-28 11:24:28
    Od: ditron <t...@g...com>

  • 17. Data: 2010-05-28 11:56:59
    Od: Barti <"bartekzal[cut]"@gmail.com>

    duddits pisze:

    > Ale próbowałeś zmieścić? Faktycznie, grube. Jednak wyściółka kasku też z
    > tytanu nie jest :)

    w moim to już i zwykłe okulary przeszkadzają, a tutaj są jeszcze trochę
    szersze
    ale fakt faktem teoretyzuje :)

  • 18. Data: 2010-05-28 11:58:26
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 28 May 2010 12:30:13 +0200, Tytus z fabryki <t...@g...pl>
    wrote:

    [...]
    > Ale nawet najlepszym zdarza sie wpasc do wody czy normalnie po ludzku sie
    > wypierdolic na stoku :)
    > Wiec lekka odpornosci na warunki by sie przydala...
    > Mialem na mysli raczej jakies takie troche pancerne...

    Oregon Scientific ATC 2K -
    http://allegro.pl/item1059011885_mini_kamera_oregon_
    action_cam_atc_2k.html

    Ja mam taką podróbkę MD80 i działa OK, ale w dłuższe trasy to jednak by
    się przydało coś na paluszki, jak ATC 2K, to biorę kieszeń pełną eneloopów
    i mogę przez całą nagrywać, te chińskie kamerki z wbudowanym akumulatorkiem
    nie mogą nagrywać podczas ładowania.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 19. Data: 2010-05-30 16:33:04
    Temat: Wchodzi :)
    Od: " wod.nick" <w...@W...gazeta.pl>

    ditron <t...@g...com> napisał(a):

    > spoko a jak to sie montuje do kasku ?
    > czy to dopiero trzeba wymy=B6li=E6 ?
    Kupiłem. Nie trzeba na zewnątrz kasku. Wchodzi do środka, nie przeszkadza,
    nie ogranicza widoczności. Jest chroniona za szybą. Po prostu bajka, jakby
    ktoś ją do tego zaprojektował. Tylko trzeba było pokombinować z mocowaniem.
    Jak na 109 zł to jest to zajebisty gadżet.

    pozdro
    wod.nick
    hayabusa

  • 20. Data: 2010-05-30 16:36:05
    Od: x...@o...pl

    Cześć
    Jestem paralotniarzem i u nas ostatnio furrorę robi GoPro HD. Szroki kąt i
    zajebista jakość.
    pzdr
    Walter