  • Data: 2011-02-25 09:36:57
    Temat: Re: Kamera do onboardow
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-02-25 07:19, *MarcinJM* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Witam
    > Czy ktos uzywal czegos takiego?
    > http://allegro.pl/kamera-samochodowa-rejestrator-tra
    sy-2-5-hd720p-i1471985283.html

    > Pogladowy filmik wyglada niezle, ale.... czy aby na pewno jest z tego
    > urzadzonka?

    Tak, mam identyczna kamerkę, ale ta jest trochę droga :), ja kupiłem na
    tej aukcji:
    http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=27
    0677504832&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
    Jakość akceptowalna, ale te HD Ready to raczej interpolowane z mniejszej
    rozdzielczości - rejestrację odczytasz tylko z auta przed tobą na
    światłach :).
    W sumie za tą kasę to polecam - zdecydowanie odradzam droższe aukcje na
    allegro gdzie taka kamerka potrafi kosztować ponad 400zł OIDP.

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Filmik przykładowy dobrze pokazuje jakość z tej kamerki, ale
    niekoniecznie z niej pochodzi - u mnie data i czas jest wstawiana w
    postaci zielonych znaków bez tła.
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l