  • 1. Data: 2012-01-29 23:20:51
    Temat: Kamera do auta - rejestrator
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Mam takie chińskie gówno na SD co nagrywa w 640x480 i w dzień jeszcze jak cie mogę,
    ale w nocy to
    porażka.

    Potrzebuje coś w minimum HD 720p (nie interpolowane) z w miarę normalnym balansem
    bieli i by w nocy
    było trochę widać innych rzeczy niż tylko światła samochodów i latarnie.

    Pytanie do tych kolegów co użytkują takie gadżety i mogą powiedzieć czy osiągają
    podobny efekt w
    jakiś modelach do 3-4 stówek jak w przykładowym PAPAGO
    Interesuje mnie taki lub zbliżony efekt
    http://www.youtube.com/watch?v=bV0VSLKM_Ko&feature=r
    elated

    Drugie pytanie. Jak nie ma modeli tańszych z podobną jakością, to jakie modele te
    droższe używacie i
    polecacie? Na zasadzie - mam rok, dwa lata, jest bezawaryjne i innego nie chcę :)

    Dodam że to ma być zamontowane na stałe, bez obsługowe i takie rzeczy jak telefony
    małe tablety itp
    odpada.
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2012-01-30 00:13:02
    Temat: Re: Kamera do auta - rejestrator
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest bezawaryjne i innego nie chcę :)
    >
    > Dodam że to ma być zamontowane na stałe, bez obsługowe i takie rzeczy jak

    jakbys dobrze nie widzial tutaj amsz duzo swiatla sztucznego
    wyjedz za miasto i bedzie klops
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=hmx&cate
    gory=76290&description=1&sg=0
    jakis samung hmx wystarczy

  • 3. Data: 2012-01-30 07:21:53
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-01-29 23:20, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > jest bezawaryjne i innego nie chcę :)
    >
    > Dodam że to ma być zamontowane na stałe, bez obsługowe i takie rzeczy

    http://www.google.pl/#sclient=psy-ab&hl=pl&safe=off&
    source=hp&q=Papago+car&pbx=1&oq=Papago+car&aq=f&aqi=
    g-L4&aql=&gs_sm=e&gs_upl=8321l8892l1l9048l4l4l0l0l0l
    0l185l513l1.3l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb
    &fp=2d468f7cce3a4bff&biw=1280&bih=706

    1 link z gory :)

    --
    Pozdrawiam,
    Mikolaj Jopczynski

    tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
    Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot
    Tychy: www.hotspot.tychy.pl

  • 4. Data: 2012-01-30 07:23:37
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    http://prntscr.com/5q15f

  • 5. Data: 2012-01-30 08:58:47
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.01.2012 07:23, Mikolaj Jopczynski pisze:

> [...]
    g-L4&aql=&gs_sm=e&gs_upl=8321l8892l1l9048l4l4l0l0l0l
    0l185l513l1.3l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb

    No i?

  • 6. Data: 2012-01-30 09:01:37
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-01-30 08:58, neoniusz pisze:

> [...]
    g-L4&aql=&gs_sm=e&gs_upl=8321l8892l1l9048l4l4l0l0l0l
    0l185l513l1.3l4l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.,cf.osb

    No i pytajacy pytal o urzadzenie, ktore nagrywa z takimi parametrami -
    wystarczylo wpisac w google i po chwili mamy konkretne urzadzenie.

  • 7. Data: 2012-01-30 09:05:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.01.2012 09:01, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > No i pytajacy pytal o urzadzenie, ktore nagrywa z takimi parametrami -
    > wystarczylo wpisac w google i po chwili mamy konkretne urzadzenie.

    649 Malaysian ringgits = 683.256693 Polish zloty

  • 8. Data: 2012-01-30 12:03:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Jan 2012 09:05:07 +0100, neoniusz

    > 649 Malaysian ringgits = 683.256693 Polish zloty

    = $280 + $40 dostawa

    Czyli się mieści w przedziale. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2012-01-30 18:28:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 29.01.2012 23:20, Krzysztof 45 pisze:
    > Mam takie chińskie gówno na SD co nagrywa w 640x480 i w dzień jeszcze
    > jak cie mogę, ale w nocy to porażka.
    >
    > Potrzebuje coś w minimum HD 720p (nie interpolowane) z w miarę normalnym
    > balansem bieli
    http://www.youtube.com/watch?v=ODuzoX5wrtI
    to jest ze sprzętu niby HD za 3-4 stówy w pochmurny dzień.
    > i by w nocy było trochę widać innych rzeczy niż tylko
    > światła samochodów i latarnie.
    zapomnij. wszystko co widziałem, ciemną nocą widzi tylko plamki swoich
    reflektorów. Co więcej-na podanym prze Ciebie filmiku - może to miasto
    jest tak jasne że mojej też by wystarczyło światła. Niemniej jednak
    rowerzysty w szczerym polu, nocą, chińska samochodowa kamera za 300zł
    nie zobaczy
    tu masz jeszcze porównanie kamery niby HD i kamery w breloczku
    http://www.youtube.com/watch?v=dMm38OzRgkM
    http://www.youtube.com/watch?v=_hrHw79ZbyQ
    ToMasz

    Ps
    wiem że ujęcia nie szczególne, ale było "jechane" rowerem