  • 31. Data: 2011-01-29 20:36:05
    Temat: Re: Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:ii1pgl$qh1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "MC" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wiem, postawic zwykla kamere i pociagnac przewod ;)

    Można przewodem albo przez radio. Ale zaproponowałem ci coś innego. W jednej
    z odpowiedzi.

    > Albo lustro w drzwiach i lornetka :)

    Zastanów się czy do stwierdzenia stanu urządzenia musisz koniecznie je
    zobaczyć?

  • 32. Data: 2011-01-30 15:30:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > W odróżnieniu od marnej jakości obrazu soft do tanich kamerek jest
    > całkiem niezły. Bez problemu ustawisz ją tak, żeby podnosiła alarm
    > jeśli ten frez rzeczywiście się złamie.

    Zartujesz :)

  • 33. Data: 2011-01-30 15:31:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jeśli tak, to najrozsądniej będzie analizować ten obraz w komputerze
    > sterującym. Po co ci te wszystkie połączenia? Soft, nawet najgorszej
    > kamery, jest w stanie wykrywać zmiany w wybranych punktach obrazu. Taki
    > sygnał powinien otrzymać komputer sterujący i zrobić co trzeba.
    > Wiadomość o awarii dostaniesz SMS-em albo e-mailem. Po co masz oglądać
    > złamany nóż na monitorze?

    Najlepiej zaprzegnoc do tego NASA, ew. fundusz jewropejskie ;)

  • 34. Data: 2011-01-30 15:38:09
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Zastanów się czy do stwierdzenia stanu urządzenia
    > musisz koniecznie je zobaczyć?

    Nie musze, ale to jest rozwiazanie najprostsze.
    A ja jestem fanem najprostszych rozwiazan :)

  • 35. Data: 2011-01-30 16:55:26
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Nie musze, ale to jest rozwiazanie najprostsze.
    > A ja jestem fanem najprostszych rozwiazan :)

    Po pierwsze nie jest proste, a po drugie gdyby było takie proste nie
    inicjowałbyś wątku.

  • 36. Data: 2011-01-30 17:04:00
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Najlepiej zaprzegnoc do tego NASA, ew. fundusz jewropejskie ;)

    Czegoś nie rozumiesz? Nie wstydź się zapytać.

  • 37. Data: 2011-01-30 17:42:52
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Po pierwsze nie jest proste, a po drugie gdyby było takie proste nie
    > inicjowałbyś wątku.

    Znasz takie pojecie jak konstruktywna krytyka?
    Masz lepszy pomysl to podpowiedz, nie to idz pobiegac ;)

    Podpowiem odrazu, ze pomysly z "analiza obrazu" odpadaja.
    Freza nie widac, zlamanego tez. Nawet gdyby go bylo widac
    to on ma 1-2mm srednicy - obawiam sie ze moze byc mnieszy
    od pixela obrazu z kamery przy rozsadnym obszarze widocznym.

    A poza tym to pomysl godny "specjalisty od funduszy europejskich" ;)

  • 38. Data: 2011-01-30 19:29:09
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Znasz takie pojecie jak konstruktywna krytyka?
    > Masz lepszy pomysl to podpowiedz, nie to idz pobiegac ;)

    Ale się zaciąłeś. W końcu to twój problem.

> [...]
    > to on ma 1-2mm srednicy - obawiam sie ze moze byc mnieszy
    > od pixela obrazu z kamery przy rozsadnym obszarze widocznym.

    A cóż chcesz swoimi oczętami robić innego jak nie analizować obraz? W jaki
    sposób wypatrzysz stan freza jeśli go nie widać, a jeśli już, to może być
    mniejszy od piksela obrazu? Czego obraz ci wyśle kamera skor twojego freza
    nei widać? Bardzo dziwne rzeczy napisałeś.

    > A poza tym to pomysl godny "specjalisty od funduszy europejskich" ;)

    Co to ma znaczyć?

  • 39. Data: 2011-01-31 07:24:11
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > może być mniejszy od piksela obrazu? Czego obraz ci wyśle kamera skor
    > twojego freza nei widać? Bardzo dziwne rzeczy napisałeś.

    Mala podpowiedz - zeby stwierdzic czy temp. spadla ponizej
    zera nie trzeba miec sterowanego komputerem termometru zasilanego
    bateria atomowa - wystarczy sprawdzic czy woda w wiadrze zamarzla ;)

  • 40. Data: 2011-01-31 10:57:25
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    >Mala podpowiedz - zeby stwierdzic czy temp. spadla ponizej
    >zera nie trzeba miec sterowanego komputerem termometru zasilanego
    >bateria atomowa - wystarczy sprawdzic czy woda w wiadrze zamarzla ;)

    Bardzo slaby dowod taka woda w wiadrze.