  • 11. Data: 2011-01-29 15:18:43
    Temat: Re: Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > jeszcze raz. zażądaj filmu z tej kamery. ja Ci mogę przesłać próbki
    > kamer z rejestratora - tam cokolwiek by kamera nie dała, jest obcinane
    > przez PAL. O ile wiem, to wszystko co podłączysz do usb (znaczy kamery)
    > muszą sie trzymać pewnego standardu.

    Nie sadze - USB to szyna danych, a nie sygnalu AV wiec mozna
    wepchnac cokolwiek...

    Jakies demo PIXORDa P606 znalazlem, ale nie znalazlem strumienia
    live ktory mozna by zobaczyc...

  • 12. Data: 2011-01-29 15:21:30
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ii13st$f4o$...@n...onet.pl,
    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> nastukał:
    > Użytkownik "VSS" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po prostu glosno mysle ;)
    > Komputer i tak w sumie powinienem zmienic...

    pożycz porządną kamerę na USB, jakiego craetiva albo logitecha, taka co
    naprawde ma obraz w dużej rozdzielczości. podłącz do skype i popatrz na
    żuzycie proca i łącza - to też potrafi się "zużyć". jak rozmawiam z moim
    kolegą z szwajcarii obraz od niego leci naprawdę w wysokiej jakości
    (wyświetla się specjlana ikonaa na obrazie) ale strumień ma około 130-150k/s
    czy musiłabys miec łącze z uploadem na poziomie 1-2Mb.

    http://allegro.pl/live-cam-socialize-hd-mikrofon-128
    0-x-720-piks-i1431818633.html
    http://allegro.pl/kamera-internetowa-fullhd-logitech
    -c910-10mp-wys24-i1431726726.html

    > Pewnie skonczy sie na PIXORD P606 chyba ze podpowiecie cos innego.

    spójrz na generowany strumień: 64 Kbps - 6 Mbps. przy 64k nie odróznisz
    swojej obrabiarki od przystanku autobusowego. aby było naprawdę ostro musisz
    mieć zdrowe łącze.

    --
    VSS

  • 13. Data: 2011-01-29 15:22:05
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > jeszcze raz. zażądaj filmu z tej kamery. ja Ci mogę przesłać próbki
    > kamer z rejestratora - tam cokolwiek by kamera nie dała, jest obcinane
    > przez PAL.

    Ps. Znasz moze jakas kamere o rozdzielczosci TV ale
    z przetwornikiem b&w? Nie kolor...

    Jakosc obrazu powinna byc lepsza...

  • 14. Data: 2011-01-29 15:23:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > spójrz na generowany strumień: 64 Kbps - 6 Mbps. przy 64k nie odróznisz
    > swojej obrabiarki od przystanku autobusowego. aby było naprawdę ostro

    Lacze mam 1GB ;)

    Tu chodzi o bliska zdalna kontrole :)
    Puszczam obrabiarke i ide robic cos innego dwa pomieszczenia dalej...

    J.

  • 15. Data: 2011-01-29 15:35:33
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ii1bdb$86h$...@n...onet.pl,
    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> nastukał:

    > Lacze mam 1GB ;)
    >
    > Tu chodzi o bliska zdalna kontrole :)
    > Puszczam obrabiarke i ide robic cos innego dwa pomieszczenia dalej...

    to kup sobie porządną ZWYKŁĄ kamerę, pociągnij kabel i podepnij pod
    telewizor lub monitor. Zwróć uwagę aby kamera miała dużo linii, na dzień
    dzisieszy wypada montować kamery co mają 520-540 linii, wszystko poniżej
    tego to chłam. np:

    http://sklep.delta.poznan.pl/kamera-vc-70bs-540tvl_c
    272_p4385.html
    i odpowiedni obiektyw

    jak pryska ci jakis płyn chłodniczy;

    http://sklep.delta.poznan.pl/kamera-3a3-73-ir-540tvl
    -3.6mm_c505_p3807.html
    http://sklep.delta.poznan.pl/kamera-3a6-712-ir-540tv
    l-12mm_c505_p3810.html

    koszty zdecydowanie niższe, jakość obrazu nieprównywalna, cena zdecydowanie
    niższa.

    mój kolega ma obrabiarkę cnc i on jak zapuści wycinanie skomplikowanego
    wzoru na powierzchni 3-4m2 to stawia zwykła kamerę internetowa i jedzie do
    domu, cnc wycina i jak skończy to zdalnie wyłącza maszyne i kompa.

    --
    VSS

  • 16. Data: 2011-01-29 16:23:52
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    .

    > Jakies demo PIXORDa P606 znalazlem, ale nie znalazlem strumienia
    > live ktory mozna by zobaczyc...

    Tu jest strumień live z podobnej kamery (ma tylko inny obiektyw)
    http://www.dipol.com.pl/kamera_megapikselowa_2_0_mpi
    x_h_264_poe_pixord_p600e_K1532.htm

    Paweł

  • 17. Data: 2011-01-29 16:24:19
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > W wiadomości:ii1bdb$86h$...@n...onet.pl,
    > Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> nastukał:
    > to kup sobie porządną ZWYKŁĄ kamerę, pociągnij kabel i podepnij pod
    > telewizor lub monitor....

    To odpada z jednego powodu - "dozorowal" bede z roznych miejsc,
    np. lezac w poscieli ;) Chce miec to w postaci serwera web,
    zeby moc podgladac na czymkolwiek - malym netbooku, czy tablecie.

    > mój kolega ma obrabiarkę cnc i on jak zapuści wycinanie skomplikowanego
    > wzoru na powierzchni 3-4m2 to stawia zwykła kamerę internetowa i jedzie
    > do domu, cnc wycina i jak skończy to zdalnie wyłącza maszyne i kompa.

    O tototo - leze i pije drinka, a tam mi "samo" rosnie ;)

    J.

  • 18. Data: 2011-01-29 16:26:01
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > .
    > Tu jest strumień live z podobnej kamery (ma tylko inny obiektyw)
> [...]

    Dzieki, jutro zerkne - teraz juz "ciemnosc widze" ;)

    J.

  • 19. Data: 2011-01-29 16:45:13
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    W dniu 2011-01-29 16:22, Jakub Jewuła pisze:

    > Ps. Znasz moze jakas kamere o rozdzielczosci TV ale
    > z przetwornikiem b&w? Nie kolor...
    >
    > Jakosc obrazu powinna byc lepsza...

    Kamery BW robi się tylko do specjalnych zastosowań. Gdy oświetlenie
    będzie odpowiednie to subiektywnie obraz kolorowy zawsze będzie wydawał
    się lepszy.

    Paweł

  • 20. Data: 2011-01-29 16:57:09
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    > Dzieki, jutro zerkne - teraz juz "ciemnosc widze" ;)

    Tu masz nagranie archiwalne:
    http://www.dipol.com.pl/kamera_zewnetrzna_ip_2_0_mpi
    x_h_264_poe_pixord_pl-621e_K1533.htm