  • Data: 2015-04-01 11:17:55
    Temat: Re: Kamera
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 01 Apr 2015 10:42:21 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Może być. Ale może faktycznie trafił mu się chujek, który "dla zasady
    > kurwa, bom szeryf" zrównał się z nim i nie pozwolił na zmianę pasa.

    Ale ja też często mogę się wydawać takim "chujkiem" -- bo jak jakiemuś
    palamecie przede mną wbija się przed maskę 5-6 samochodów gdy z mojego,
    jakby nie patrzeć, uprzywilejowanego pasa przejeżdżają przez zwężkę 2-3, to
    już nie ma nic wspólnego z suwakiem.

    Nie ma tu z mojej strony nieuprzejmości czy złośliwości, bo i tak ze
    zwężającego się pasa przejechało dużo więcej pojazdów niż powinno w zdrowym
    suwaku. I tak stosunkowo często się dzieje -- ale czy to jest w związku z
    tym powód, by trąbić i wyzywać od "chujków"?

    Wątpię. :>

    --
    Pozdor Myjk