    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kalkulator kilometra;-)
    Date: Wed, 1 Sep 2010 15:33:52 +0100

    "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> wrote in message
    news:slrni7sopq.b2f.joshua@tau.ceti.pl...

    > No, a teraz do konkursu dodaj: podrzucenie dziecka do przedszkola, a po
    > pracy załatwienie zakupów w markecie i odebranie dziecka z przedszkola.
    > Koledze ostatnio padło auto. Mieszka niecały 1km od przystanku,
    > przedszkole
    > dziecka z 500m od przystanku, praca 100m od przystanku. Normalnie
    > podrzucenie dziecka do przedszkola i dojazd do firmy mu zajmuje jakieś 20
    > minut - z pomoca MPK, dzięki przesiadkom i oczekiwaniom na tramwaje oraz
    > drodze z/do przystanków wyrobił się w jakieś 1.5 godziny.

> [...]

    Kolega dokladnie jak ja, tyle ze z 40min robi mi sie poltorej godziny z
    przesiadkami, a do tego 'to moze skoczymy za miasto na piknik?' z samochodem
    zajmuje 30 minut, autobusami, pociagami i dreptaniem przez las zejda pewnie
    ze dwie godziny. Jesli kogos bawi marnowanie polowy weekendow na dotarcie
    gdziekolwiek, niech sobie nawet na deskorolce jezdzi.

    Pozdrawiam
    Kamil