  • 1. Data: 2009-12-21 12:13:26
    Temat: Kalkulator inżynierski dla Windows
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Szukam jakiegoś prostego kalkulatora dla Windows z notacją inżynierską.
    Standardowy 'Windowsowy' w większości mi wystarcza, ale częste przesuwanie
    przecinka w myślach łatwiej prowadzi do błędów, bo odwraca uwagę od
    właściwych obliczeń. Nie zawsze mam pod ręką swój kalkulator Casio, który
    ładnie wyświetla wynik z przedrostkiem jednostek mili, mikro czy mega.
    Kiedyś znalazłem jakiś taki kalkulator, ale był toporny, nie miał innych
    systemów niż dziesiętny i miał jakieś problemy z wprowadzaniem liczb
    ujemnych chyba przy potęgowaniu, albo logarytmach.

    Michał

  • 2. Data: 2009-12-21 12:39:01
    Temat: Re: Kalkulator inżynierski dla Windows
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Lankosz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > systemów niż dziesiętny i miał jakieś problemy z wprowadzaniem liczb
    > ujemnych chyba przy potęgowaniu, albo logarytmach.

    A może samemu napisać?

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 3. Data: 2009-12-21 14:05:37
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A może samemu napisać?

    Może. Kiedy skończysz? :P

    Chodziło mi o to, że może ktoś ma taka perełkę.

    Michał

  • 4. Data: 2009-12-21 16:33:48
    Temat: Re: Kalkulator in?ynierski dla Windows
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Micha? Lankosz wrote:
    > Szukam jakiego? prostego kalkulatora dla Windows z notacj? in?yniersk?.

    Zerknij tutaj:

    http://www.freebyte.com/cad/calculator.htm#calculato
    rs

    Może coś Ci spasuje online.

  • 5. Data: 2009-12-23 19:30:38
    Od: "Paweł" <a...@t...com>

    http://www.hexelon.com/kalkulator/

    PC

  • 6. Data: 2010-01-09 02:59:41
    Od: William Lowell Kane <w...@g...com>

    "perełkę z notacją inzynierską" powiadasz..
    Na codzien HP-42 http://thomasokken.com/free42/
    a na weekend (wieksze prace) HP-48(50) http://www.educalc.net/149032.page
    Aczkolwiek zaden erzatz nie odda "tego" kliku audiofilskiego, co go
    tylko natywne HP mają :)

    wiem,wiem.. hardcore!
    WLC