  • 1. Data: 2011-05-03 18:42:30
    Temat: Kalesony za 53k (z cyklu: znalezione na allegro)
    Od: duddits <d...@N...pl>

    Jakby ktoś potrzebował kalesonów (w końcu zima za oknem) to tu jest
    świetna oferta:

    http://allegro.pl/bmw-s-1000-rr-s1000rr-s-1000rr-kal
    esony-i1595463481.html

    Aha, jako dodatek: motocykl.
    Taka promocja.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 2. Data: 2011-05-03 18:46:58
    Temat: Re: Kalesony za 53k (z cyklu: znalezione na allegro)
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Jakby ktoś potrzebował kalesonów (w końcu zima za oknem) to tu jest
> [...]

    jakie to brzydkie z pyska

    czy ja dobrze widze ma 2 różne światla z przodu ? fuj

  • 3. Data: 2011-05-03 19:06:03
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2011-05-03 20:46, NESSO pisze:
    > czy ja dobrze widze ma 2 różne światla z przodu ? fuj

    Tak, różne, ale nie wybrzydzaj. Te kalesony wyglądają naprawdę nieźle na
    zdjęciu.

    --
    duddits
    FZ8N.pl

  • 4. Data: 2011-05-03 20:44:10
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "NESSO" napisał :

    esony-i1595463481.html

    > czy ja dobrze widze ma 2 różne światla z przodu ? fuj

    Dwa różne, a do tego anglik! Ciekawe czy poza przekładaniem kierownicy z
    prawej na lewą stronę trzeba wymieniać czachę, czy tylko same światła?

    pzdr
    --
    ARO
    transalp