  • 21. Data: 2011-07-12 20:38:33
    Temat: Re: Kablówka - przesyłanie sygnału analogowego i cyfrowego
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:983pakFj5dU1@mid.uni-berlin.de...

    > A co z kanałami S4-S20? Tam chyba jest 7MHz, bo jest poza specyfikacją
    > OIRT.
    >
    > Waldek

    Według Polskiej Normy PN-EN 50083-7:2002 wszędzie jest 8 MHz.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 22. Data: 2011-07-12 20:47:19
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    yabba wrote:

    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomości news:983pakFj5dU1@mid.uni-berlin.de...

    > Według Polskiej Normy PN-EN 50083-7:2002 wszędzie jest 8 MHz.

    Wg PKN norma odwołana i zastąpiona przez xxxx:2004. Ale wierzę ci na słowo,
    że odstęp jest 8MHz. Nie chce mi się płacić > 200zł :-).

    Waldek

  • 23. Data: 2011-07-13 11:14:16
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A dlaczego wyiksowales nr normy. Tajemnica?

  • 24. Data: 2011-07-13 11:56:27
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 13.07.2011 13:14, slawek7 pisze:
    > A dlaczego wyiksowales nr normy.
    Bo jest taki sam? :\
    > Tajemnica?
    Naprawdę szybciej napisać na grupę niż wkleić nr normy w google?

    Michoo