    From: "Robert_J" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kablówka - przesyłanie sygnału analogowego i cyfrowego
    Date: Mon, 11 Jul 2011 12:42:36 +0200

    > W jaki sposób przesyłany jest sygnał w kablówce. U mnie
    > kablówka
    > nadaje po tym samym kablu internet, TV cyfrową i
    > analogową. Czy
    > częstotliwości cyfrówki i analogówki się nakładają. Jeśli
    > tak to
    > analogowa byłaby pewnie zakłócana, ale nie jest

    A do czego zmierzasz? Pasmo TV ma ok. 100 kanałów, na każdym
    możesz puścić jeden program analogowy lub jeden multiplex
    cyfrowy. W jednym strumieniu cyfrowym jest z reguły kilka
    programów, ilość zależy wprost od jakości. Na internet też
    znajdzie się miejsce, sam puszczałem kiedyś net przez TVK.
    Nie powiem Ci jednak jaką część pasma zajmuje transmisja
    danych, ale pewnie też jeden lub dwa kanały. Do tego
    oczywiście upstream w kanale zwrotnym...