  • Data: 2010-05-27 19:05:28
    Temat: Re: Kablówka i pakiet socjalny?
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-27 20:16, Jan Rudziński pisze:
    > Cześć wszystkim
    >
    > quasi pisze:
    > [...]
    >
    > W cyfrowej nie ma w tym samym kablu analoga? U mnie jest i tak zasilam
    > telewizorek w kuchni.

    Nie ma bo mój operator dopiero niedawno wprowadził telewizję do oferty.
    Wcześniej oferowali tylko internet.

    Zresztą ta ich cyfrowa telewizja to jest przez ethernet. Wchodzi do domu
    internet skrętką, idzie do switcha zarządzalnego i do tego switcha
    podłącza się skrętkami set-top-boxy (Telsey FS6) oraz internet do kompa.