eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKable z wtyczkami RJ45 i wyprowadzonym ekranem, na zamówienieRe: Kable z wtyczkami RJ45 i wyprowadzonym ekranem, na zamówienie
  • Data: 2012-02-27 21:13:11
    Temat: Re: Kable z wtyczkami RJ45 i wyprowadzonym ekranem, na zamówienie
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-02-27 19:03, Robbo pisze:

    > Niestety, nie umiem i jestem niewyuczalny.

    To widocznie dla takich jak ty są wtyczki nie wymagające zaciskania.
    http://www.automation.siemens.com/mcms/industrial-co
    mmunication/en/ie/Cabling-technology/fast-connect-rj
    45-plug/Pages/fast-connect-rj45-plug.aspx
    Jak poszukasz to znajdziesz też takie z montażem przewodu pod śrubkę.
    Ceny od 80 do 200 zł za 1 wtyczkę :)

    --
    pozdrawiam
    MD