eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKable rozruchowe: spostrzezenie + sposobekRe: Kable rozruchowe: spostrzezenie + sposobek
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!ub4g2000pbc.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kable rozruchowe: spostrzezenie + sposobek
    Date: Tue, 14 Feb 2012 00:19:04 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 36
    Message-ID: <e...@u...googlegroups.com>
    References: <4f38040c$0$1274$65785112@news.neostrada.pl>
    <jh97m2$tmv$2@mx1.internetia.pl> <jh999m$sba$1@inews.gazeta.pl>
    <jh9ccu$pb2$1@node2.news.atman.pl> <jh9eae$e0e$1@inews.gazeta.pl>
    <jh9fgt$nsm$1@news.dialog.net.pl> <jh9h23$ujq$1@node2.news.atman.pl>
    <jh9ild$ph7$1@inews.gazeta.pl> <jh9ke8$24m$2@node2.news.atman.pl>
    <jh9kl3$si6$2@usenet.news.interia.pl>
    <d...@t...googlegroups.com>
    <jhauob$6et$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@l...googlegroups.com>
    <jhc7l0$hgk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.220.1.196
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1329207544 30869 127.0.0.1 (14 Feb 2012 08:19:04 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Feb 2012 08:19:04 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: ub4g2000pbc.googlegroups.com; posting-host=82.220.1.196;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: HUALENKRC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:10.0.1) Gecko/20100101
    Firefox/10.0.1,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2434255
    [ ukryj nagłówki ]

    On 14 Lut, 00:50, "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > Ręce opadają. Tłumaczę raz, nie rozumie. Tłumaczę drugi raz, nie rozumie.
    > Tłumaczę trzeci raz, sam zrozumiałem a on dalej nie rozumie. W trzech
    > czwartych to masz naładowany akumulator jak zrobisz 300 kilometrów bez
    > gaszenia. Jest wtedy naładowany do 3/4 pojemności jaką ma a nie tej co jest na
    > nalepce na akumulatorze. Po kilku latach używania akumulator co miał 100Ah jak
    > był nowy może mieć 10Ah. To do których trzech czwartych będziesz ładował. Do
    > 3/4 ze stu amperogodzin czy do 3/4 z dziesięciu amperogodzin. Ciekawy jestem
    > jak określasz pojemność rzeczywistą akumulatora przed ładowaniem. Wtedy kiedy
    > nie ma w nim ładunku. Weź facet pomyśl trochę zanim zaczniesz się produkować.

    szukasz problemow tam gdzie ich nie ma... ;)
    napisalem "~3/4" to tak pi razy oko, absolutny maks... praktyka jest
    taka, ze jak padnie (a raczej rozladuje sie przez pomylke ;) ) aku, to
    musze jakos odpalic - jesli mi sie nie spieszy, to ustawiam prad z 6A
    (bo to max w moim prostowniku) i ide do domu na kilka godzin - jak
    wracam to prad ladowania jest znacznie mniejszy ( ~1A) ,a ile sie
    naladowalo to nie mam pojecia, bo nie chce mi sie rejestrowac zmian
    pradu i liczyc calki ;) - stawiam, ze nie jest naladowanyny nawet na
    30% znamionowej pojemnosci... a jak potrzebuje szybko, to te 6A, za
    ~5min spada i tak dosc mocno, to znow podkrecam na 6... i za kolejne
    ~5min juz odpala...

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: