    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Kable rozruchowe
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <lc1f33$rv$1@dont-email.me> <X...@l...net>
    <lc1frc$9t2$1@dont-email.me> <X...@l...net>
    <52e4b80c$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <14abthh5rtpmb.9le57f28rmw0$.dlg@40tude.net>
    <3...@p...pl.invalid>
    <12v3fqtq3edjd$.1eu0eib76smb3$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    <1vw06bhz7z52c.ulq7ebl2va07$.dlg@40tude.net>
    <1...@p...pl.invalid>
    Date: Mon, 27 Jan 2014 01:55:42 +0100

    Dnia Sun, 26 Jan 2014 21:56:38 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Hello J.F.,
    > Mam wygodę, że podłączam ładowarkę i 5m przedłużacza... I mogę
    > spokojnie zostawić samochód bez opieki.

    No widzisz jak punkt siedzenia zmienia punkt widzenia :-)

    > Ale ja Cię pytam o akumulaory. Bo ja jedynie z Centrą+ miałem tak, że
    > musiałem biegać z ładowarką. Bo to zła Centra była. Stary Delkor i
    > obecny no-name z naklejką Daewoo nie wymagają czarów.

    No widzisz, miales jeden samochod i dwa akumulatory, a i tak biegales.

    > To trzeba naprawiać.

    Ale zeby dojechac do mechanika trzeba odpalic :-)

    > Naładować do pełna i odpiąć klemę.

    I zostawic zlodziejom bez alarmu :-P

    > Nie rozumiem.

    Czego nie rozumiesz ?
    Centra to melodyjke wlaczala "zaraz padne, zaraz padne" ?

    > Bo nie dbają. Bo kupili Centrę+...

    No wlasnie, kupili nowy akumulator, dobrej, sprawdzonej marki,
    a i tak d* :-)

    > Dlatego ostatnio kupiłem najtańszy w sklepie. Dwa razy tańszy od
    > Centry+ był. I działa już 5 rok - Centra dwa lata wytrzymała tylko :(

    Ale jakby padl po 4 to i tak bys sie cieszyl ... ze az zapomnial o
    kolejnym uzyciu ladowarki :-)

    > Byleby zwarcia nie miał.

    A jak ci sie zwarcie przytrafi w zyciu ?

    > Siakiś drogi akumulator...
    > Ja tu widzę już jakieś 23PLN/metr. Jak ma być porządne to tak 2*5m
    > trzeba. Do tego porządne krokodyle. I już dwa baki są :P

    Kolega podawal za pol ceny. drugi nawet po 7 zl/m.
    Wystarczy 2x3m ... juz mamy bak LPG zaledwie :-)

    > Jakiś Jonasz jesteś.

    Doswiadczony po prostu :-)

    > Ja w zeszłym roku, w 15-letnim (licząc od produkcji)

    A pamietaj ze Polaka na takie dopiero stac :-)

    > samochodzie w alternatorze łożyska musiałem wymienić -
    > śpiewały strasznie fałszując.

    Ja wymienilem. Tylko czlowiek byl mlody, glupi, niedoswiadczony, i nie
    obejrzal kupionego towaru w sklepie. No bo kto by pomyslal ze obok
    napisu SKF bedzie jeszcze made in Italy ...

    > Szczotki jeszcze OK, ponad 260kkm przejechane.

    No to Daewoo dobre szczotki robilo, Boscha sie szybciej zuzywaja...

    J.