    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kable chinch
    Date: Mon, 4 Apr 2016 04:23:17 +0200

    Użytkownik "Magnus Elephantus" <m...@n...dot> napisał w wiadomości
    news:ndsaro$7n7$1@node1.news.atman.pl...

    > ps: jakiego virusa spodziewales sie znalezc w wiadomosci tekstowej?

    A choćby takiego: (swego czasu miałem te wpisy w hosts, jak też w stopce
    wiadomości i chętnie bym je utrwalił)

    ----------
    127.0.0.1 twitter.com
    127.0.0.1 facebook.com
    ----------

    przy czym kreski są niekonieczne.
    Avast swego czasu wypyszczał mi to jako wirus... Trochę mi zajęło szukanie,
    czemu mi dziamga na zdrowych wiadomościach. Linijki można zamienić
    miejscami, efektu to nie zmieni. Z innymi adresami Avast milczy.
    Wyłączenie komunikatu Avasta o zdrowej wiadomości jest dość kłopotliwe (jak
    się nie wie co robić, bo czynność jest banalnie prosta) i też mi zajęło
    sporo czasu dojść, jak to zrobić, podaję przepis:
    Zwykle, jak dojdziemy do opcji odpowiadającej za to zachowanie, zatwierdzamy
    przez OK wszystkie kolejno otwierane okna. A to spowoduje, że opcja znów się
    zaptaszy, sama. Należy więc, po jej odptaszeniu i zatwierdzeniu przez OK,
    pozostałe okna pozamykać klikając na krzyżyk, nie OK. Wtedy odptaszenie
    utrwali się i Avast przestanie czynić ów niepożądany dopisek.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.