  • Data: 2012-04-06 17:42:46
    Temat: Re: Kable Głośnikowe - może zakład?
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.04.2012 17:10, Jarosław Sokołowski wrote:

    > No ale przecież te przekaźniki nie mają szafirowych łożysk,
    > cewki nawinięte byle czym, nie mówiąc już o stykach, które
    > mają powierzchnię bez odpowiedniej kierunkowej charakterystyki.
    No przecież oczywiste , że styki z wysokiej jakości brązu, złocone,
    normalnie zwarte, żeby zasilanie cewki nie powodowało zniekształceń.

    > Blaszki styków są w czasie pracy naprężone, więc nie uda się
    > wyeliminować metalicznej góry w głośnikach. Taki test na nic.
    > To urządzenie wprowadzi tak potworne zmiany w muzyce, że nikt
    > nie będzie w stanie odróżnić dobrych kabli od złych.
    Ale tu najpierw będzie można przełączać kable i wsłuchiwać się w nie do
    woli (20min), jak już się uczestnik konkursu oswoi z brzmieniem kabli w
    tej sytuacji to dostanie sekwencję kilkunastu przełączeń i zobaczymy co
    z tego wyniknie.

    > Sytuacja nie jest tak do końca beznadziejna. Gdyby zakład miał
    > jednak dojść do skutku, to mam wyjątkową okazję -- możliwość
    > zakupu Nowatorskiego Audiofilskiego Zmieniacza Kabli. Cena
    > doprawdy śmieszna -- 695 tysięcy euro. Kupić warto, bo przyda
    > się nie tylko do testów. Zalety urządzenia doceni każdy audiofil,
    > który nie mogąc się zdecydować, kupił sobie dwa najlepsze zestawy
    > kabli.
    Moje urządzenie będzie lepsze, ale szczegóły ujawnię dopiero po
    wypełnieniu wniosku patentowego ;)

    Michoo