  • Data: 2009-06-16 19:41:12
    Temat: Re: Kabelki-rozgałęziacze poszukiwane.
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 16 czerwiec 2009 21:34
    (autor Leszek K.
    publikowane na pl.comp.pecet,
    wasz znak: <h18s4e$4sl$1@inews.gazeta.pl>):

    > Moment. Jakie kabelki? Chcesz podłączyć dwie pary słuchawek + mikrofon? Tą
    > przejściówkę co Ci podałem włączasz do gniazda słuchawkowego a po stronie
    > wyjścia podpinasz dwie pary słuchawek.

    No i potrzeba kabla jack-jack, prawdaż? Takiego prowadzącego pomiędzy
    gniazdem słuchawkowym, a tym rozgałęziaczem.

    > Mikrofon wpinasz bezpośrednio do
    > gniazda mikrofonowego. Żadnych dodatkowych kabelków nie widzę.

    A widzisz, może faktycznie nie dodałem, że tym razem wyjątkowo mi chodzi nie
    o laptopy, a o stacjonarne kompy... Skupiłem się na opisie o zdjęciach
    tego, co potrzebowałem.

    --
    Tristan