  • Data: 2011-01-15 20:24:11
    Temat: Re: Kabelek do HTC
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Jan 2011 21:09:29 +0100, RadekNet napisał(a):

    > Czyli do pelnego efektu powinienem miec:
    >
    > 1)

    nie wiadomo, czy ta przejściówka na wejściu słuchawkowym akceptuje wtyczkę
    z trzema pierścieniami, czyli czy obsługuje tam mikrofon

    > 2)
    >
    > http://cgi.ebay.ie/3-1-11PIN-ExtUSB-Headphone-Handsf
    ree-Adapter-HTC-/110412092965?pt=UK_Mobiles_Accessor
    ies_RL&hash=item19b512d625

    wydaje się bezpieczniejsze nieco...

    > Bedzie to ze soba wspolpracowac jako player mp3 i zestaw glosnomowiacy?
    >
    > Nie bedzie sie nakladal dzwiek z glosnikow samochodowych odbierany przez
    > mikrofon?

    tego nikt nie wie, konfiguracja dosyć karkołomna. Ja nigdy takiej nie
    testowałem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Thalia bije na glowe Yarisa wygodą" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan