  • Data: 2020-08-29 21:20:18
    Temat: Re: Kabel światłowodowy
    Od: "news.wsisiz.edu.pl" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-08-29 o 20:56, wowa pisze:
    > Czytałem że taki będzie lepszy. Dobrze zabezpieczyć wtyczki i powinno
    > przejść. Tam ma być arot ułożony. A ciągnąć technika do zgrzania dwóch
    > wtyczek to może być problem, instalacja z dala od miast.
    > Wojtek

    Zapytaj tutaj:
    http://www.ted.net.pl/kontakt.html
    https://cdr.pl/
    http://alfaextranet.pl/

    i nie pchaj się w wielomoda, to dinozaur jedynie do zadań specjalnych.

    Tu masz 150m 2 włókna zarobione
    http://www.ted.net.pl/swiatlowody-patchcordy.html?f%
    5B54%5D%5B288%5D=1

    A można zamówić specjalne wykonania z wieloma wtyczkami specjalnie
    przesuniętymi żeby wszystkie nie wypadały w jednym miejscu dla lepszego
    przeciągania w peszlu.

    Gejzero.