  • Data: 2020-08-31 13:35:10
    Temat: Re: Kabel światłowodowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >W szczegóły nie wnikałem. Wyobrażam sobie to tak, że lecą w kolejnych
    >odcinkach czasowych szyfrowane transmisje oznakowanie w sposób jawny,
    >bodajże adresem MAC.

    Tylko ze w GSM byla specjalna synchronizacja, zeby pakiety z telefonow
    docieraly do BTS w wyznaczonych slotach.
    A z uwagi na odleglosci i zmienny czas przelotu - trzeba to bylo
    dynamicznie dobierac.

    >Wysłać za mnie nie może, bo nie umie zaszyfrować. Ale
    >najprawdopodobniej
    >da się zasmarkać całe włókno ciągłym (w sensie czasowym) szumem.

    Dokladnie.

    >Mówie o tym, co mi dali. Zewnętrzny patchcord (czarny) łączy się
    >w gniazdku z krótkim patchcordem do podłączenia routera (białym).
    >Ta kształtka z zatrzaskami do połączenia (zielona) to tak na oko
    >ma koszt wykonania około jednego grosza.

    No i w routerze podobnie, czy tam wtyczki nie ma - kabelek na stale ?

    A to jakby jeszcze bardziej ciekawe ...

    J.