  • 11. Data: 2009-02-11 09:29:14
    Temat: Re: Kabel od monitora CRT, druga strona.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 14:18:26 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Dwa pierwsze są oczywiste, ale z czym jeść to Stest??

    Podłączyłem wszystkie przewody oprócz Stest i jak na razie monitor działa.
    --
    Jacek

  • 12. Data: 2009-02-11 09:30:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 20:47:36 +0100, Feromon napisał(a):

    > No nie kumam, jeśli monitor ma wtyk, to chyba znormalizowane 15 pin.
    > Ale jeśli kabel wchodzi do obudowy monitora wewnątrz - to tylko po
    > kolorach...

    Urwana i zgubiona była wtyczka wtykana do karty graficznej :)
    --
    Jacek

  • 13. Data: 2009-02-16 10:39:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 11 Feb 2009 10:29:14 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Podłączyłem wszystkie przewody oprócz Stest i jak na razie monitor działa.

    Owszem, działa ale po wyłaczeniu kompa się nie wyłącza. Cały czas wyświetla
    komunikat "No signal". Najwyraźniej ten Stest służył do przesyłania z kompa
    do monitora sygnału startu i był podłączony do pinu 9 wtyczki. Niestety,
    mój kabel nie ma tego pinu :) więc monitor trzeba będzie wyłączać z palca.
    --
    Jacek