  • Data: 2009-12-12 10:05:04
    Temat: Re: Kabel do dwóch monitorów + projektora
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <hfr413$8p0$1@news.onet.pl>, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > Zajrzałem do Netu co to. Ideał :-). Mam laptopa mogę podpiąć do tego
    > teraz spokojnie:
    > - monitor
    > - projektor
    > - dysk zewnętrzny

    Jeśli ten dysk ma zasilanie zewnętrzne, to próbuj. Jeśli nie, to mocno
    zastanawiam się czy będzie miał wystarczający prąd, żeby działać przez KVM.
    Ale to dopiero w praktyce sprawdzisz.

    > - myszkę
    > a do komputera przyjdzie mi tylko jeden kabel USB + video.
    >
    > Możesz polecic jakąś firmę albo model ze swojego doświadczenia?

    Ja mam d-linka (DKVM-2KU) i chyba jako jedno z nielicznych ich urządzeń
    pracuje poprawnie. Ponadto ma fajną cechę - można przełączać między
    komputerami z USB włącznie, albo tylko monitor, kbd, myszkę (bez USB).
    Jak ktoś zapuści kopiowanie danych na 1 komputerze z USB, to może spokojnie
    korzystać z drugiego monitora.

    Ale wybierzesz i tak takie urządzenie, na jakie pozwoli Ci budżet.
    I jeszcze jedno Ci zaznaczę - upewnij się, że w laptopie masz odpowiednią
    liczbę złączy PS2, żeby móc podłączyć ten przełącznik. Żebyś nie kupił
    KVMa z np: 2 portami PS2, a w laptopie będziesz miał tylko jedno.

    Jacek