    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kabel LPT- USB do kosza?
    Date: Tue, 19 Jan 2010 22:42:13 +0100

    Użytkownik "DFpawel" <0...@S...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:hj4vsc$hfa$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Kupiłem przejściówkę żeby drukować na drukarce która ma tylko port LPT. Po
    > podłączeniu system wykrywa prawidłowo drukarkę, widać że jest na porcie
    > USB. No i gdy daję drukuj w notatniku to na drukarce widzę że dioda od
    > "Power" wyłącza się na 0,5sek i włącza. W systemie jest błąd drukowania
    > nic konkretnego nie pisze. Co ciekawe jak nacisnę guzik "Kontynuuj" na
    > drukarce to drukuje tylko parę linijek i na tym stoi. Czyli jakby nie do
    > końca działa prawidłowo - czy ktoś z Was miał taki objaw, czy da się coś z
> [...]

    Na moje oko to drukarka wymaga wiekszego lub stabilniejszego pradu. Takie
    zwisy sa typowe dla bledow transmisji (np z powodu niesprawnego kabla) - w
    twoim przypadku przypuszczam, ze albo port USB nie daje wystarczajacej mocy,
    albo przejsciowka rzeczywiscie jest do kitu.
    Sprobuj skrocic kable do maximum (jesli masz jakis dlugi LPT, to zastap go
    krotszym), ale watpie, zeby pomoglo.

    Na przyszlosc sugestia - kupuj od razu przejsciowki takie, zeby wyeliminowac
    kabel LPT (czyli przejsciowka USB bezposrednio do gniazda LPT w drukarce).
    Cos jak to:
    http://www.allegro.pl/item882254097_super_adapter_us
    b_na_lpt_uwaga_gwarancja_2_lata.html
    (nie reklamuje, nie znam ani sprzedawcy, ani towaru, po prostu rzuc okiem na
    zdjecie)

    Pozdrawiam
    Michal