  • Data: 2015-06-25 15:01:58
    Temat: Re: KWID - samochod za 25 aparatow telefonicznych
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-23 o 22:04, z pisze:
    > http://moto.wp.pl/kat,1041463,title,BMW-530d-F11-vs-
    BMW-530d-E39-Nowe-kontra-stare,wid,17583866,wiadomos
    c.html

    > tak przy okazji :-)

    akurat mam e39 i pośredni model - e60. Różnica w komforcie (może za
    sprawą foteli komfort w e60) - ogromna! za te fotele oddałbym nerkę :)
    Za to zawieszenie bardziej odpowiadało mi w Audi A6 (trzyma się drogi
    praktycznie tak samo, ale jest bardziej komfortowe)
    Poza tym - huidajem nie jeździłem, ale nastoletnie e39 było dużo
    bardziej komfortowe od octavii II - dlatego octavie sprzedałem i kupiłem
    w tym czasie drugą e39
    BMW nigdy nie chciałem mieć, ale jak się przejechałem e39 (właśnie 530d)
    to innego auta kupić nie mogłem :)
    Niestety jak ktoś chce mocniejszego diesla to wyboru za dużego nie ma -
    w okolicach 200KM jeszcze coś się znajdzie, A6 C6 kończy się na 230KM, a
    w tej cenie można kupić e60 z 272KM.

    Łukasz