  • 1. Data: 2011-02-01 13:27:24
    Temat: KUPIĘ używane AKTYWNE startery Orange 0,00 na koncie
    Od: a...@s...pl

  • 2. Data: 2011-02-01 18:55:01
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 01-02-2011 o 14:27:24 <a...@s...pl> napisał(a):

  • 3. Data: 2011-02-02 09:02:12
    Od: Pako <s...@g...com>

    On 1 Lut, 19:55, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:
    > Dnia 01-02-2011 o 14:27:24 <a...@s...pl> napisał(a):
    >
    > > KUPIĘ używane AKTYWNE startery orange
    >
    > A do czego Ci?
    >
    > --
    > pzdr, Piotr M
    >
    > "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    >     - Szukałem, ale nie znalazłem."

    Za każdy numer aktywny przeniesiony do Play dostanie 60 zł i tu jest
    jego dobroczynne odkupienie aktywnego nr.tel. Pewnie płaci za nr.tel ,
    nie więcej niż 5zł. Zresztą jego nr.tel też został przeniesiony do
    play.

  • 4. Data: 2011-02-02 10:22:17
    Od: Marx <M...@n...com>

    A to już nie można w sklepie kupić starterów po 5zł?
    Marx

  • 5. Data: 2011-02-02 10:33:44
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Wed, 02 Feb 2011 01:02:12 -0800, Pako wrote:

    > Za każdy numer aktywny przeniesiony do Play dostanie 60 zł i tu jest
    > jego dobroczynne odkupienie aktywnego nr.tel. Pewnie płaci za nr.tel ,
    > nie więcej niż 5zł. Zresztą jego nr.tel też został przeniesiony do play.

    Przecież za 5 zł to sobie można w kiosku kupić.
    Także myślę że płaci nie więcej niż 2 zł.

  • 6. Data: 2011-02-02 11:06:14
    Od: "bonus09" <b...@g...pl>

    > KUPIĘ używane AKTYWNE startery orange

    A do czego Ci?

    a do tego ----
    http://www.google.com/url?sa=t&source=web&cd=5&sqi=2
    &ved=0CC8QFjAE&url=http%3A%2F%2Fallegro.pl%2Forangef
    ree-6gb-paragony-najtaniejwpolsce-expresowo-i1441944
    973.html&ei=KDpJTee2Ccr3sgb7pZmkDw&usg=AFQjCNGMEah5T
    USpcGX8wZOstRkCW6unjQ

  • 7. Data: 2011-02-02 15:45:31
    Od: iTT <i...@g...net>

    > A do czego Ci?

    Prawdopodobnie w celu rejestracji w jakimś programie lojalnościowym w
    celu nabijania punktów, niekoniecznie w sieci orange

  • 8. Data: 2011-02-03 09:55:41
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    ree-6gb-paragony-najtaniejwpolsce-expresowo-i1441944
    973.html&ei=KDpJTee2Ccr3sgb7pZmkDw&usg=AFQjCNGMEah5T

    Jak mu to się udaje?

    Piotr

  • 9. Data: 2011-02-03 11:32:09
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Pako napisał:

> [...]
    > jego dobroczynne odkupienie aktywnego nr.tel. Pewnie płaci za nr.tel ,
    > nie więcej niż 5zł. Zresztą jego nr.tel też został przeniesiony do

    Niby ten "0504960057"? Przeniesiony czy nie, z zerem na początku to
    można się do niego dodzwonić tylko przez jakiegoś nieprzestawionego
    VoIPa ;-).

    Przemek

  • 10. Data: 2011-02-05 13:41:17
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-02-03 10:55, Uncle Pete pisze:
> [...]
    ree-6gb-paragony-najtaniejwpolsce-expresowo-i1441944
    973.html&ei=KDpJTee2Ccr3sgb7pZmkDw&usg=AFQjCNGMEah5T

    Masowe to faktycznie.
    Doładowujesz za 100 zł i dostajesz 6GB premii.
    Te 100 zł sprzedajesz jako Przelew SMS za ok 70% wartości.
    Robiąc to hurtowo można zminimalizowac koszt.

    Sam kupiłem doładowanie za 95 zł a dostałem 110.
    Teraz je sprzedaję - dostanę ok 76 zł, po uwzględnieniu kosztów
    powiedzmy 74 zł. czyli mój koszt tych 6 GB to 21 zł.
    A przecież na moim doładowaniu za 95 zł też jeszcze ktoś zarobił.

    DO tego nie wiem dlaczego za swoje doładowanie zamiast 6GB dostałem 12 -
    nie będę tego reklamował :)
    Zresztą na allegro są już karty "12" w lepszych cenach więc może to
    jakiś "ficzer" nie udokumentowany oficjalnie? :)