  • 11. Data: 2011-02-08 22:21:27
    Temat: Re: KUPIĘ używane AKTYWNE startery Orange 0,00 na koncie
    Od: "bonus09" <b...@g...pl>

    Użytkownik "dwr" <d...@g...-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości
    news:4d4d534d@news.home.net.pl...
> [...]
    &ved=0CC8QFjAE&url=http%3A%2F%2Fallegro.pl%2Forangef
    ree-6gb-paragony-najtaniejwpolsce-expresowo-i1441944
    973.html&ei=KDpJTee2Ccr3sgb7pZmkDw&usg=AFQjCNGMEah5T
    USpcGX8wZOstRkCW6unjQ

> [...]
    > Te 100 zł sprzedajesz jako Przelew SMS za ok 70% wartości.
    > Robiąc to hurtowo można zminimalizowac koszt.
    >
    > Sam kupiłem doładowanie za 95 zł a dostałem 110.
    > Teraz je sprzedaję - dostanę ok 76 zł, po uwzględnieniu kosztów powiedzmy
    > 74 zł. czyli mój koszt tych 6 GB to 21 zł.
    > A przecież na moim doładowaniu za 95 zł też jeszcze ktoś zarobił.
    >
    > DO tego nie wiem dlaczego za swoje doładowanie zamiast 6GB dostałem 12 -
    > nie będę tego reklamował :)
    > Zresztą na allegro są już karty "12" w lepszych cenach więc może to jakiś
    > "ficzer" nie udokumentowany oficjalnie? :)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    xx

    Możesz powiedzieć .Jak to jest z tym przekazywaniem ,, wartości ,, na
    rozmowy przez SMS na inny numer ?
    ... dzwoniłem do Orange i dowiedziałem się że jednorazowa można
    przesłaćSMS ,em - zasilić inny numer tylko do wysokości 5 zł do
    wykożystania przez 5 dni

  • 12. Data: 2011-02-09 02:22:02
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > ... dzwoniłem do Orange i dowiedziałem się że jednorazowa można
    > przesłaćSMS ,em - zasilić inny numer tylko do wysokości 5 zł do

    Czy to dotyczy tylko prepaidów? Bo z abonamentu spokojnie zasilam Orange
    Free na kartę kwotami po 50 złotych.

    Piotr

  • 13. Data: 2011-02-09 22:07:28
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Tue, 08 Feb 2011 23:21:27 +0100, bonus09 wrote:

    > ... dzwoniłem do Orange i dowiedziałem się że jednorazowa można
    > przesłaćSMS ,em - zasilić inny numer tylko do wysokości 5 zł do
    > wykożystania przez 5 dni

    Coś źle zrozumiałeś.
    5 zł jest minimalną kwotą jaką można przelać a nie maksymalną.

    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=28904
    23

  • 14. Data: 2011-02-22 04:52:07
    Od: "bonus09" <b...@g...pl>

    > Coś źle zrozumiałeś.
    > 5 zł jest minimalną kwotą jaką można przelać a nie maksymalną.
    >
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=28904
    23

    więc tak , zmieniłem orange go na orange free , doładowałem 50 zł i
    dostałem 5 GB na internet i narobiłem sobie problemu , Jak chcę korzystać
    z internetu musze rozkładać telefon wyjąć kartę załadować do modemu co
    jest bardzo upierdliwe .Zastanawiam się czy można te 5GB na internet
    ,przenieść na inną kartę a konkretnie na starter orange free

  • 15. Data: 2011-02-22 09:15:04
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    bonus09 wrote:
> [...]
    > do modemu co jest bardzo upierdliwe .Zastanawiam się czy można te
    > 5GB na internet ,przenieść na inną kartę a konkretnie na starter

    A jaki ty masz telefon, że nie możesz po prostu podłączyć go do
    komputera (w dowolny sposób) i łączyć się za jego pomocą?

    Jakub