  • 61. Data: 2010-06-16 11:41:34
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: to <t...@a...xyz>

    Arek (G) wrote:

    > Zrobił to co zrobił, policja to zobaczyła i zgodnie z prawem wlepiła mu
    > mandat. A on jak ostatnia cipa wypłakuje się teraz na newsach. W czym
    > problem?

    Była strzałka umożliwiająca warunkowy skręt w prawo no to skręcił. A że
    ze złego pasa to powinien dostać mandat za skręt ze złego pasa. I tyle.

  • 62. Data: 2010-06-16 11:47:38
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 11:39, to pisze:

    > Komuś w czymś przeszkodził? Spowodował jakieś zagrożenie?

    Tak, spowodował zagrożenie. I jest na to też odpowiedni paragraf.

    Wiesz co by się stało gdyby ten stojący na prawym dostał zielone światło
    i ruszył? Ja tam od razu ruszam, nie czekam na nic. Wpieprzyłby się
    przed maskę i by spowodował kolizję, bo jemu w tym miejscu nie wolno
    zmieniać pasa ruchu. Koniec, kropka.

  • 63. Data: 2010-06-16 11:48:26
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 11:40, to pisze:

    > Jak można przejechać swoje przyszłe wnuki?

    Pomyśl CHOCIAŻ RAZ, to nie boli.

  • 64. Data: 2010-06-16 11:50:16
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret w prawo na zielonej strza3ce
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Piotrek pisze:
    > Powinni takim burakom zabierać prawo jazdy,
    > za to, że nie mogą zrozumieć swojego wykroczenia i zagrożenia dla innych
    > uczestników ruchu. A teraz wyobraźmy sobie że wszyscy tak jeździmy.
    > Zgroza!!!!!!

    Tak to jest jak to wieś do miasta pojedzie ;D

    --
    krzysiek82

  • 65. Data: 2010-06-16 11:50:35
    Od: "Piotrek" <x...@g...pl>

    Jakby jechał z prawego pasa to na czerwonym przy zielonej strzałce,
    pochwilowym zatrzymaniu, upewnieniu się czy niema pieszych i uczestników
    ruchu majacych zielone światło. Powinni takim burakom zabierać prawo jazdy,

  • 66. Data: 2010-06-16 11:59:45
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 11:17, to pisze:

    > Z całą pewnością nie jest sprawiedliwe karanie za jeden czyn z kilku
    > paragrafów. Co tu w ogóle uzasadniać?

    Czyli według Ciebie, jak ktoś wyprzedzi kogoś w miejscu niedozwolonym
    (zakaz wyprzedzania) i w dodatku na podwójnej ciągłej i lewą stroną
    wysepki, to należy go ukarać tylko za wyprzedzanie w niedozwolonym
    miejscu? Trochę nie teges wymyśliłeś.

  • 67. Data: 2010-06-16 12:02:14
    Temat: Re: [KTO MA RACJE POLICJA vs JA] Skret wprawo na zielonej strza?ce
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-15 23:53, Tomasz Pyra pisze:

    > Zielona strzałka nie jest przypisana do konkretnych pasów, a ogólnie do
    > skrętu.

    Zielona strzałka jest przypisana do pasów, które są przeznaczone do
    skrętu w prawo. Lewy pas (z opisu kolegi) nie był przeznaczony do jazdy
    w prawo.

    > Jazda w prawo z lewego pasa to jedna sprawa.
    > Przejechanie na czerwonym świetle bez zatrzymania się przed
    > sygnalizatorem (czego wymaga zielona strzałka), to druga sprawa - taki
    > sam mandat należy się za skręt w prawo z prawego pasa bez zatrzymania się.

    + stworzenie zagrożenia w ruchu drogowym,

    + przekroczenie pojedynczej/podwójnej ciągłej.

  • 68. Data: 2010-06-16 12:12:22
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-16 11:48, Filip KK pisze:

    > Pomyśl CHOCIAŻ RAZ, to nie boli.

    To nie kwestia bólu, trzeba mieć czym.

    A.

  • 69. Data: 2010-06-16 12:14:44
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    > Komuś w czymś przeszkodził? Spowodował jakieś zagrożenie?

    Przejechanie pieszego, kolizja z busem (który może również postanowił
    skręcić w prawo, tylko czekał aż matka z trójką dzieci przejdzie przez
    pasy). W sumie nic takiego przecież. Ważne, że przycwaniakował, szkoda,
    że teraz tak mu rura zmiękła, jak odpowiednie służby, odpowiednio to
    wyceniły.

    A.

  • 70. Data: 2010-06-16 12:15:40
    Od: TP <t...@g...pl>

    > 3. Pojedyncza/podwójna(?) ciągła.
    > 4. Stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym.

    na miejscu policjanta dodałbym 5. wyprzedzanie na przejsciu dla pieszych.
    Czesto widze takich cwaniaczkow wykonujących taki manewr, ktorym sie
    wydaje, że nic zlego nie robią...
    Kiedys widzialem jak taki cwaniaczek a raczej cwaniaczka, bo to byla
    kobieta potrąciła w ten sposob czlowieka ktory wbiegl na ulice.