  • 121. Data: 2010-06-16 15:21:28
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    krzysiek82 wrote:

    > dokładnie,

    Dziecko, czy ty wiesz co to znaczy wyprzedzać?

    > najbardziej jednak boli to, ze taki cwaniak jeszcze się żali,

    Ręce opadają...

    Gdzie się żali?

    Analfabetyzm funkcjonalny...

    > a powinien przeprosić i siedzieć grzecznie.

    Tak. Janlepiej dać panu policjantowi d... żeby jeszcze pałą przywalił.

    \SK

  • 122. Data: 2010-06-16 15:22:33
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Od kiedy to na przejsciu dla pieszych mozna zmieniac pas ruchu?

    A od kiedy on zmienił pas na przejściu?

    \SK

  • 123. Data: 2010-06-16 15:23:09
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Dales dupy i tyle :)

    No i?

    Co to ma do tego, jakie i ile wykroczeń popełnił?

    \SK

  • 124. Data: 2010-06-16 15:24:34
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    DoQ wrote:

    > Pewnie to ze wjechal na skrzyzowanie na czerwonym swietle z zamiarem
    > jazdy na wprost i dopiero na nim podjal manewr skretu w prawo.

    A skąd to wymyśliłeś?

    \SK

  • 125. Data: 2010-06-16 15:25:32
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > Masz poważne problemy ze zrozumieniem istoty rzeczy. Jesteś
    > maniakalno-upartym człowiekiem.

    Mówisz do lustra? :)

    \SK

  • 126. Data: 2010-06-16 15:28:16
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > Tak, spowodował zagrożenie. I jest na to też odpowiedni paragraf.
    >
    > Wiesz co by się stało gdyby ten stojący na prawym dostał zielone światło
    > i ruszył? Ja tam od razu ruszam, nie czekam na nic.

    To idź natychmiast oddaj prawo jazdy. Stanowisz zagrożenie.

    Np. z pasów jeszcze piesi nie zeszli, ale ty "od razu ruszasz, nie
    czekasz na nic"

    \SK

  • 127. Data: 2010-06-16 15:30:42
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-16 15:17, szerszen pisze:

    > Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości grup

    > zasugerowalem sie wpisem tp o pasach, faktycznie ich tam byc nie musialo
    >
    > tymbardziej nie bylo linii o ktorych przekroczenie go oskarzasz ;)

    Już znalazłeś zdjęcie skrzyżowania w wątku?

  • 128. Data: 2010-06-16 15:31:55
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Filip KK wrote:

    > Jak nie jest, jak jest?
    >
    > Zabijesz 1 osobę, dostaniesz załóżmy 25 lat. Zabijesz 2 osoby i więcej,
    > dostaniesz 50 lat albo dożywocie. I nie ma zmiłuj.

    Bzdura. Nie wiesz o czym gadasz.
    50 lat nie dostaniesz bo KK takiej kary nie przewiduje. Maksymalną
    normalnie stosowaną karą jest 25lat, w sytuacjach wyjątkowych dopuszcza
    się dożywocie.

    I tak samo możesz dostać dożywocie po zabiciu jednego człowiek jak 15
    lat po zabić pięciu osób.

    \SK

  • 129. Data: 2010-06-16 15:32:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A skąd to wymyśliłeś?

    Z zamiarem skrętu w lewo - ale to nie zmienia postaci rzeczy.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 130. Data: 2010-06-16 15:34:32
    Od: DoQ <p...@g...com>