-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
Date: Mon, 28 Jun 2010 15:55:28 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 40
Message-ID: <q...@4...com>
References: <i04pb5$nlv$1@inews.gazeta.pl> <i052ii$pfr$1@news.onet.pl>
<i054oo$1g9$1@inews.gazeta.pl> <i054rc$vf5$1@news.onet.pl>
<i058ge$d5u$1@inews.gazeta.pl>
<i...@4...com>
<i05i0b$fej$1@inews.gazeta.pl> <i05qe2$sjd$1@news.onet.pl>
<i05vp7$34t$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3LkDnH$IiG@mike.oldfield.org.pl>
<i07f3v$bj8$1@inews.gazeta.pl> <i07kuj$ni8$1@news.onet.pl>
<i07p9o$erk$1@inews.gazeta.pl> <i07tvn$fbh$1@news.onet.pl>
<i08445$pud$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-137-11.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: news.onet.pl 1277733437 20226 78.8.137.11 (28 Jun 2010 13:57:17 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jun 2010 13:57:17 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292824
[ ukryj nagłówki ]Sun, 27 Jun 2010 18:09:09 +0000 (UTC), w <i08445$pud$1@inews.gazeta.pl>, "*Ewa*
" <z...@g...pl> napisał(-a):
> Skrętu wedle KD można dokonać z określonego przepisami pasa -
> to określają właśnie ZNAKI POZIOME precyzujące znaczenie przepisów ruchu.
> Pas do lewoskretu na skręt w prawo nie pozwala (patrz definicja P-8b),
Zgadza się -- stąd mandat za skręt ze złego pasa.
> więc
> zielona strzałka NIE DOTYCZY tego pasa. Zatem ten pas ma wciąż tylko
> czerwone światło.
Błąd logiczny. Nie dotyczyłaby, gdyby sygnalizatory dotyczyły _pasów_ (czyli
zawieszone byłyby nad pasami). Tutaj oba sygnalizatory dotyczyły całej jezdni
-- oba sygnalizatory dotyczyły obu pasów.
> Podane przeze mnie rozporządzenie dodatkowo pomaga zrozumieć temat i opisuje
> zasady stosowane przy montazu sygnalizatorów. Zasady, które nie są po to, by
> ułatwic drogowcom życie. One sa rownież wykładnią dla kierowców.
One w ogóle nie dotyczą kierowców, w żaden sposób nie regulują ich praw i
obowiązków.
Analogicznie jeżeli jakaś tam dyrektywa zabrania bankowi udzielania mi kredytu
na danych warunkach, a bank jej udzieli -- to ja nie mogę być za to ukarany,
lecz bank.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.10 16:14 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=