eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
  • Data: 2010-06-19 00:07:37
    Temat: Re: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4c1a97f3$0$19161$65785112@news.neostrada.pl...

    > Czy literalnie "dodatkową" to bym raczej polemizował, to nie Stany, gdzie
    > można dostać wyrok typu 500 lat. Jednak to porównanie jest bez sensu
    > przede wszystkim dlatego, że zabicie kogoś podczas napadu na bank to bez
    > dwóch zdań osobna czynność. My tymczasem mówimy o sytuacji w której ktoś
    > wykonuje pojedynczy manewr, np. manewr skrętu czy wyprzedzania i jest za
    > to karany z kilku paragrafów naraz. Za JEDEN CZYN.

    Ten "pojedynczy" manewr wymaga:
    - redukcji prędkości
    - włączenia migacza
    - ruchu kierownicy
    - wyłączenia migacza
    - przyspieszenia

    Tak samo pojedynczy manewr napadu na bank wymaga:
    - wejścia do banku
    - zastraszenia obsługi/ochrony
    - odebrania pieniędzy
    - ucieczki z banku

    Zabicie kogoś podczas napadu na bank NIE JEST osobną czynnością.
    No chyba że napadłeś na bank, wyniosłeś kasę, po czym uciekłeś
    i przyjechałeś do banku znowu tylko po to aby zabić tą osobę... :-)