eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKTM exc 200Re: KTM exc 200
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM exc 200
    Date: Sat, 6 Jun 2009 22:04:28 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 45
    Message-ID: <h0einp$b3$1@mx1.internetia.pl>
    References: <h0diup$cr5$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-132-229.adsl.inetia.pl
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1244319289 355 77.253.132.229 (6 Jun 2009 20:14:49 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Jun 2009 20:14:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-Antivirus: avast! (VPS 090605-0, 2009-06-05), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/news/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:601650
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "michu" napisał:

    > Pytalem sie kilka dni temu o dt 125, jutro ide ja ogladac, ale wpadl mi w
    > oko jeszcze inny sprzecik:
    > http://motoallegro.pl/item644552796_ktm_200_exc_egs_
    nie_cr_yz_rm_kx_1999.html

    *** Jesli to ma byc pierwszy sprzet, to zacznij od DT 125- latwiej ogarniesz
    i sprawi wiecej frajdy nie poniewierajac przy tym i nie wyciagnie z kieszeni
    tyle kasy. To dwa zupelnie inne swiaty. EXC/EGS jako sprzet blizszy sportu,
    nie liczy sie specjanie z portfelem wlasciciela. Abstrahujac od serwisu,
    spalanie na poziomie 10 -12 litrow to norma. Nie ma mocy z powietrza. DT nie
    powinien przekroczyc 6 litrow.

    > Co sadzicie o takim KTM'ie, jak z awaryjnoscia?

    *** Mamy takiego na stanie z tym ze rocznik 2005. Serwisowany nie sprawia
    problemow, ale serwisowac trzeba czesto- przy intensywnej jezdzie tlok
    wymienia sie raz w sezonie (500-600 PLN). Stosowanie oleju innego niz te z
    oznaczeniem "Racing" nie jest wskazane.

    jak z cenami i
    > dostepnoscia czesci?

    *** Dostepnosc bezproblemowa, ceny czesci zamiennych nieco nizsze niz w
    japonczykach, natomiast eksploatacyjne na tym samym poziomie.

    Czy cena 6 kPLN jest OK?

    *** Niska cena, ale i stary rocznik- wypust jeszcze bez USD. Istotny jest
    stan techniczny, ktory mozna sprawdzic jedynie w trakcie ogledzin. Brak mocy
    i nierowna praca silnika moga oznaczac grube wydatki. podobnie wycieki z
    tylnego amortyzatora. Reszta o ile nie jest pokrzywiona, to jest do
    zrobienia, ale wyszstko to rowniez kosztuje.

    > No i czy 50 koni w pierwszym crosie to aby nie przesada? :)

    *** Duzo lepiej zrobisz zaczynajac od DT, ale jesli sie juz uprzesz, to
    przynajmniej zacznij od lagodniejszego przelozenia koncowego. 14/50 w tym
    koniu moze juz niezle sponiewierac niewprawnego jezdzca. Tym bardziej, ze
    starsze roczniki mialy jeszcze mniej kulturalny sposob oddawania mocy (inne
    membrany i CDI).
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400 i EXC 200 zony


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: