-
1. Data: 2009-06-06 11:12:14
Temat: KTM exc 200
Od: michu <m...@p...onet.pl>
Pytalem sie kilka dni temu o dt 125, jutro ide ja ogladac, ale wpadl mi
w oko jeszcze inny sprzecik:
http://motoallegro.pl/item644552796_ktm_200_exc_egs_
nie_cr_yz_rm_kx_1999.html
Co sadzicie o takim KTM'ie, jak z awaryjnoscia? jak z cenami i
dostepnoscia czesci? Czy cena 6 kPLN jest OK?
No i czy 50 koni w pierwszym crosie to aby nie przesada? :)
pozdrawiam
michu
-
2. Data: 2009-06-06 20:04:28
Temat: Re: KTM exc 200
Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
Użytkownik "michu" napisał:
> Pytalem sie kilka dni temu o dt 125, jutro ide ja ogladac, ale wpadl mi w
> oko jeszcze inny sprzecik:
> http://motoallegro.pl/item644552796_ktm_200_exc_egs_
nie_cr_yz_rm_kx_1999.html
*** Jesli to ma byc pierwszy sprzet, to zacznij od DT 125- latwiej ogarniesz
i sprawi wiecej frajdy nie poniewierajac przy tym i nie wyciagnie z kieszeni
tyle kasy. To dwa zupelnie inne swiaty. EXC/EGS jako sprzet blizszy sportu,
nie liczy sie specjanie z portfelem wlasciciela. Abstrahujac od serwisu,
spalanie na poziomie 10 -12 litrow to norma. Nie ma mocy z powietrza. DT nie
powinien przekroczyc 6 litrow.
> Co sadzicie o takim KTM'ie, jak z awaryjnoscia?
*** Mamy takiego na stanie z tym ze rocznik 2005. Serwisowany nie sprawia
problemow, ale serwisowac trzeba czesto- przy intensywnej jezdzie tlok
wymienia sie raz w sezonie (500-600 PLN). Stosowanie oleju innego niz te z
oznaczeniem "Racing" nie jest wskazane.
jak z cenami i
> dostepnoscia czesci?
*** Dostepnosc bezproblemowa, ceny czesci zamiennych nieco nizsze niz w
japonczykach, natomiast eksploatacyjne na tym samym poziomie.
Czy cena 6 kPLN jest OK?
*** Niska cena, ale i stary rocznik- wypust jeszcze bez USD. Istotny jest
stan techniczny, ktory mozna sprawdzic jedynie w trakcie ogledzin. Brak mocy
i nierowna praca silnika moga oznaczac grube wydatki. podobnie wycieki z
tylnego amortyzatora. Reszta o ile nie jest pokrzywiona, to jest do
zrobienia, ale wyszstko to rowniez kosztuje.
> No i czy 50 koni w pierwszym crosie to aby nie przesada? :)
*** Duzo lepiej zrobisz zaczynajac od DT, ale jesli sie juz uprzesz, to
przynajmniej zacznij od lagodniejszego przelozenia koncowego. 14/50 w tym
koniu moze juz niezle sponiewierac niewprawnego jezdzca. Tym bardziej, ze
starsze roczniki mialy jeszcze mniej kulturalny sposob oddawania mocy (inne
membrany i CDI).
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400 i EXC 200 zony
-
3. Data: 2009-06-07 17:47:30
Temat: Re: KTM exc 200
Od: michu <m...@p...onet.pl>
Jarecki [KenLee] pisze:
>
> *** Duzo lepiej zrobisz zaczynajac od DT, ale jesli sie juz uprzesz, to
> przynajmniej zacznij od lagodniejszego przelozenia koncowego. 14/50 w tym
> koniu moze juz niezle sponiewierac niewprawnego jezdzca. Tym bardziej, ze
> starsze roczniki mialy jeszcze mniej kulturalny sposob oddawania mocy (inne
> membrany i CDI).
>
dzieki za wyczerpujaca odpowiedz, obejrzalem z mechaniorem dt'ka, jest w
dobrym stanie i ja kupuje jutro, jednak te 50 HP w KTMie moglo by
spowodowac ze wychaczyl bym drzewo czy cos podczas pierwszej jazdy i by
bylo po zabawie :)
michu