-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: de Fresz <d...@N...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: KTM LC4 400... ?
Date: Wed, 14 Jan 2009 00:31:09 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 48
Message-ID: <gkj87t$ejg$1@inews.gazeta.pl>
References: <c...@g...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: host-150.skynet.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1231889471 14960 194.153.119.150 (13 Jan 2009 23:31:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jan 2009 23:31:11 +0000 (UTC)
X-User: defresz
User-Agent: Unison/1.8
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:585855
[ ukryj nagłówki ]On 2009-01-13 22:17:33 +0100, a...@g...com said:
> "KTM LC4 400 EXTRA MOTOR ZA MAłą KASę!!!"
>
> http://moto.allegro.pl/item528751231_ktm_lc4_400_ext
ra_motor_za_mala_kase.h
> tml
>
> Chciałem się poradzić całej Braci Motocyklowej co na temat takiego
> rumaka sądzi?
>
> Łykać nie łykać?
>
> Ja w temacie cross na poziomie "0".
Nie wygląda za ciekawie, ale po zdjęciach ciężko ocenić dokładnie stan
techniczny. Ja nie jestem fanem LC4 400 - generalnie jest to to samo,
co 620/640 tylko z mniejszym skokiem/średnicą tłoka i gaźnikiem o
mniejszej gardzieli. Przedwszystkim przyciężki, mocy wystarczy,
łagodniejsza natura niż 600, zawias niezły.
Ten egzemplarz to taki trochę skundlony SC (SuperCompetition, czyli
najbardziej wyczynowa wersja LC4) - ma aluminiowy subframe (bez
podnóżków pasażera), osłony chłodnicy na jedną śrubę (pewnie i mniejszy
8 litrowy bak), ale wygląda na podwójny obieg oleju - w silniku i ramie
(SC miał tylko w silniku). Ciężko powiedzieć czy tak było fabrycznie,
czy ktoś sam sobie modyfikował - LC4 to raz że bardzo modułowy motocykl
(bez większego problemu można sobie przerobić Adventure na SC i vice
versa), a dwa bywały różnice w wyposażeniu egzemplarzy z tego samego
rocznika, w zależności od miesiąc produkcji czy kraju sprzedaży.
Tak poza tym, to chyba 95 r. Wszystkie '96 które widziałem miały
siedzenie na jedną śrubę od spodu - ten ma ze starszego na dwie po
bokach. Nowsze miały też zazwyczaj szerokie osłony goleni, ten ma
starsze, wąskie. Jeśli tak, to ma on również gorszy dekompresor - niby
drobiazg, ale trzeba się przy nim szybko nauczyć dobrze kopać, bo to
potrafi być bardziej męczące niż samam jazda ;-). W '96 to poprawili.
Siedzienie coś nie bardzo pasuje do baku/plastików, ogólnie nie wygląda
na zbyt zadbanego, ale to może tylko pozory. No i stawiam, że raczej
jest bez prawa rejestracji.
Jak masz blisko - to jedź oglądnąć, tylko się nie napalaj. Jak masz
daleko, to sobie daruj.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.09 23:33 Marek B
- 14.01.09 08:24 szmergiel
- 14.01.09 10:08 a...@g...com
- 14.01.09 10:33 de Fresz
- 14.01.09 14:28 szmergiel
- 14.01.09 19:36 a...@g...com
- 14.01.09 20:52 Karambol
- 14.01.09 22:46 Marek B
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=