-
Data: 2009-01-13 23:31:09
Temat: Re: KTM LC4 400... ?
Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2009-01-13 22:17:33 +0100, a...@g...com said:
> "KTM LC4 400 EXTRA MOTOR ZA MAłą KASę!!!"
>
> http://moto.allegro.pl/item528751231_ktm_lc4_400_ext
ra_motor_za_mala_kase.h
> tml
>
> Chciałem się poradzić całej Braci Motocyklowej co na temat takiego
> rumaka sądzi?
>
> Łykać nie łykać?
>
> Ja w temacie cross na poziomie "0".
Nie wygląda za ciekawie, ale po zdjęciach ciężko ocenić dokładnie stan
techniczny. Ja nie jestem fanem LC4 400 - generalnie jest to to samo,
co 620/640 tylko z mniejszym skokiem/średnicą tłoka i gaźnikiem o
mniejszej gardzieli. Przedwszystkim przyciężki, mocy wystarczy,
łagodniejsza natura niż 600, zawias niezły.
Ten egzemplarz to taki trochę skundlony SC (SuperCompetition, czyli
najbardziej wyczynowa wersja LC4) - ma aluminiowy subframe (bez
podnóżków pasażera), osłony chłodnicy na jedną śrubę (pewnie i mniejszy
8 litrowy bak), ale wygląda na podwójny obieg oleju - w silniku i ramie
(SC miał tylko w silniku). Ciężko powiedzieć czy tak było fabrycznie,
czy ktoś sam sobie modyfikował - LC4 to raz że bardzo modułowy motocykl
(bez większego problemu można sobie przerobić Adventure na SC i vice
versa), a dwa bywały różnice w wyposażeniu egzemplarzy z tego samego
rocznika, w zależności od miesiąc produkcji czy kraju sprzedaży.
Tak poza tym, to chyba 95 r. Wszystkie '96 które widziałem miały
siedzenie na jedną śrubę od spodu - ten ma ze starszego na dwie po
bokach. Nowsze miały też zazwyczaj szerokie osłony goleni, ten ma
starsze, wąskie. Jeśli tak, to ma on również gorszy dekompresor - niby
drobiazg, ale trzeba się przy nim szybko nauczyć dobrze kopać, bo to
potrafi być bardziej męczące niż samam jazda ;-). W '96 to poprawili.
Siedzienie coś nie bardzo pasuje do baku/plastików, ogólnie nie wygląda
na zbyt zadbanego, ale to może tylko pozory. No i stawiam, że raczej
jest bez prawa rejestracji.
Jak masz blisko - to jedź oglądnąć, tylko się nie napalaj. Jak masz
daleko, to sobie daruj.
--
Pozdrawiam
Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.09 23:33 Marek B
- 14.01.09 08:24 szmergiel
- 14.01.09 10:08 a...@g...com
- 14.01.09 10:33 de Fresz
- 14.01.09 14:28 szmergiel
- 14.01.09 19:36 a...@g...com
- 14.01.09 20:52 Karambol
- 14.01.09 22:46 Marek B
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=