  • Data: 2009-10-09 12:01:28
    Temat: Re: KTM Adventure z Wrocławia - ktoś zna?
    Od: AL <a...@s...akcent.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mateusz symbuła pisze:

    > bo zdaje sie nie o etyczne wartosci pytal autor oryginalnego watku.

    Pytał o wszelkie informacje na temat tego motocykla, licząc standardowo
    na uwagi czy to osób które oglądały osobiście motocykl bądx na podstawie
    zdjęć i opisu z podanego linku COŚ zauważyły, czy to nieoryginalne
    części czy to niespójność opisu ze stanem faktycznym. Przyznasz, że zwrot:
    "Kupiłem go osobiście w lipcu b.r. w niemczech z przebiegiem niecałych
    21 tys, km, jako godnego następcę mojej Afryki Twin"
    sugeruje, że został zakupiony na osobiste potrzeby, więc informacje o
    dokonanych naprawach, poprawkach serwisu niemieckiego nie powinny
    dziwić. Dodając do tego obszerny opis własciwości pojazdu JA (czy tylko
    ja jeden?) w pierwszej chwili odnosiłem wrażenie, że jest to pojazd
    oferowany przez właściciela i pasjonata marki. Jedynym zgrzytem było
    właśnie "niezarejestrowanie", następca AT jednak porusza się po drogach
    publicznych. Ktoś kupuje całkiem niedawno motocykl w Niemczech
    (zakładamy że bezwypadkowy, więc za słuszną kwotę) i brakuje mu 300zł na
    zarejestrowanie. Możłiwe, ale np co z oponami:

    >opony Continental TKC80 -... /wczesniej miałem michelin anakee /super
    > guma na asfalt!/

    Wcześniej anakee- czyli z Niemic ściągnięty na tych anakee, później
    zmieniłeś na TKC80- czy to były nowe opony, bo zabrakło informacji, a do
    najtańszych nie należą. Zużycie 60-70% to jest kilka tyś km
    przejechanych na lewych papierach

    > a gdyby ktos chcial wlasnym sumptem w naszym chorym kraju rozwijac
    > firmę i w pierwszym roku dzialalnosci miec kokosy i wolna reke w
    > wydawaniu siana np na rejestracje wlasnie sprowadzonego moto to
    > zapraszam do dyskusji na priv.

    to zdecyduj się, rozwijasz firmę czy jak w opisie

    > Sprzedaję z powodu ważnych spraw rodzinnych

    > wybaczcie ale jak czytam takie watki to zle mi sie robi.

    Cóż, jeśli prowadzisz firmę to powinieneś znać zasady
    "ograniczonego zaufania" do kontrahentów. Wszelkie niejasności
    powinny wzbudzać czujność, dociekliwość gonzika

    >Stary jak to nie jest sciema to ja juz nie wiem co jest

    nie jest bezpodstawna, osobiście wolałbym zweryfikować każde informację
    przekazaną przez takiego sprzedawcę, mimo że jestem dość ufny. O ile w
    pierwszej chwili rozbudowany opis właściwości takiego LC4 przyjąłem jako
    chęć "wygadania się" rozkochanego w modelu właściciela, to już później
    miałem wątpliwości, czy nie jest to zabieg socjotechniczny, więc zagajenie:

    >W polskim internecie niestety nie znalazłem zbyt wiele informacji
    > dotyczących tego akurat motocykla ......

    w tej wyliczance nie ma niczego nowego, czego nie można znaleźć w kilka
    minut w necie, więc jednak skłaniam się ku celowym zabiegom
    marketingowym. Osoby nim poddawane powinny jednak zachowywać czujność
    przy zakupie.

    --
    AL F650 & LC4