  • Data: 2009-10-13 12:42:02
    Temat: Re: KTM Adventure z Wrocławia - ktoś zna? OT
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kabat" napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hb15uo$gvc$...@i...gazeta.pl...
    >
    > Ja mam taka na przodzie w ST. Moge powiedzieć tylko tyle, ze nawet na dosc
    > grząskim piachu daje rade. W deszczu nie sprawdzam nigdy jak sie przód
    > trzyma, więc nie wiem:)

    Miałem w ktm adv tkc80 i ciągle byłem zdziwiony, że tak beznadziejny
    bieżnik jest taki świetny do wszystkich (po skrajnymi) zastosowań.
    W deszczu na asfalcie przód nigdy mi sie uśliznął. Na luźnej nawierzchni
    hamując do zablokowanego przodu można całkiem sensownie kierować
    motocyklem. Jedynie na miekkim torze motocrosowym nie daje rady bo
    ucieka na każdym nawrocie.
    Jak założyłem ten przód to już miał 7 lat leżakowania, ja zrobiłem na nim
    5 kkm i wyrzuciłem bo zachciało mi się ostrzejszej kostki, ale gdybym
    nadal chciał jeździć 70/30 asfalt/teren to pewnie do 10 kkm bym się
    bez stresu dotoczył.
    Warto.
    Irek i ktm-y