    From: "greg" <g...@f...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Tue, 27 Oct 2009 17:20:58 +0100

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:hc758k$7fd$1@inews.gazeta.pl...

    > A tu warto jeszcze nadmienić o dostępności części. Z KTMem jest... chujowo
    > delikatnie mówiąc. W takim podwarszawskim Free&Fun średni czas oczekiwania
    > to pomiędzy 2 tygodnie, a 3 miesiące, w zależności od szczęścia i humoru
    > gościa, który się tym zajmuje.

    Tak, właśnie, ten sklep to kompletna porażka jesli chodzi o kulturę zajęcia
    się klientem.

    Ponieważ mieszkam tuż koło nich to wpadam czasem, coś tam czasem kupię, ale
    za każdym razem wychodzę wkurwiony na maksa. Sprzedawcy siedzą przy biurku,
    jedzą jakieś spaghetti bez żadnej żenady, muzyka dudni, w ogóle nie są
    zainteresowani klientem. Nighdy mi się nie zdarzyło, żeby ktoś podszedł i
    zapytał: czego pan szuka, jaki rozmiar, zaraz pokażemy... no dramat. Jak sam
    podejdę, poczekam aż przełknie i o coś zapytam to najczęściej machnie łapą:
    tam wisi, pan se obejrzy. Może odrobinę lepiej jest na parterze w samym
    dziale kateema ale piętro z ciuchami to pomyłka kompletna.

    Nawet kiedyś poprosiłem kierownika i zwróciłem na to uwagę, podziękował, ale
    nic sie nie zmieniło.

    Za każdym razem obiecuję sobie, że to ostatni raz, no ale wybór maja duży...

    pozdro

    greg