eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: de Fresz <d...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Tue, 27 Oct 2009 14:40:31 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 68
    Message-ID: <hc6t8f$82e$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hc4ndc$mdl$1@inews.gazeta.pl> <hc6l1h$6rb$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@c...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: vpn-gw.just.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1256650831 8270 194.114.146.193 (27 Oct 2009 13:40:31 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2009 13:40:31 +0000 (UTC)
    X-User: defresz
    User-Agent: Unison/1.8.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612940
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2009-10-27 13:58:43 +0100, robertbig <r...@w...pl> said:

    >> W wyczynówkach przeglądy co ok. 15 motogodzin, czyli w zależności
    > od
    >> zaangażowania co 2-10 tygodni.
    >
    > MX co 5mth . Jak luzy na płytkach ( raczej standard) to juz mniej
    > rózowo.

    A nie do końca, bo przy płytkach najczęściej (przy w miarę nowym,
    niezakatowanym sprzęcie) wystarczy skontrolować, wymiana wychodzi
    znacznie rzadziej, niż za każdym razem. Ale fakt, jak już trzeba
    skorygować luz, to więcej jebania - raz że koszt płytek, dwa że więcej
    roboty.


    > Brzmi poważnie, ale to raptem z półtora
    >> litra oleju, sprawdzenie luzów zaworowych i czy jakaś istotna śrubk
    > a
    >> się nie odkręciła. Żywotoność jest różnoraka, w serwisó
    > wkach od 450
    >> można znaleźć zalecenia, że tłok powinien być wymieniony po o
    > k. 80-120
    >> motogodzinach, w praktyce, przy amatorskim latania i spokojnie daje się
    >> pociągnąć 200-300 mth.
    >
    > I co po tych 200- 300mth ( niezły rozrzut)

    Zupełnie jak i niezły rozrzut jest w sposobie użytkowania przez różnych ludzi.


    > zostaje z silnika ?? Jak
    > norma to 100mth dla korby a dla tłoka połowę.
    > Troche da sie przeciągnąć.

    Zależy jak się lata. Dla amatora po tych 200-300 mth najczęściej do
    wymiany jest tłok, może korba (na wszelki wielki lub tylko łożyska) i w
    zależności od stanu łańcuch nierządu. No i z tytanowymi zaworami
    potrafią być już jaja, bo się wycierają. Praktyka jest taka, że latając
    weekendowo, do nowego sprzęta zagląda się dopiero po 2, 3 albo nawet i
    4 latach. Podobnie jak z legendami o trwałości dwuciachów - jakiś czas
    temu spotkałem gościa, który w 200EXC ma nalatane ponad 300 mth na
    oryginalnym tłoku. Wedle mądrości ludowych się nie da, ale widać nikt
    jego motocyklowi o tym nie powiedział.


    > Ale po 300mth to z nowego cylindra i tłkoka
    > zostaja smieci.

    Czy Ty aby na pewno mówisz o nowych sprzętach, niezakatowanych przez
    (pseudo) zawodników i serwisowanych jak trzeba?


    > Na bide z z slekcji A skoczysz do D i to przy jajowatym cylku.
    > Powtarzam tez ,że o ile KTM -owi wychodzi to na niezdrowie tzn z
    > -5kpln.

    No pacz, znajomy w EXC450 z kapitalką zamknął się w 2,5k zł. W warsztacie.

    --
    Pozdrawiam

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: