eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleKTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ?? › Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!c3g2000yqd.googlegroups.com!not-for-mail
    From: robertbig <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: KTM 300 EXC lub CRF 250/450 na pierwsze enduro ??
    Date: Tue, 27 Oct 2009 05:58:43 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 51
    Message-ID: <7...@c...googlegroups.com>
    References: <hc4ndc$mdl$1@inews.gazeta.pl> <hc6l1h$6rb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 188.47.65.37
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1256648323 3899 127.0.0.1 (27 Oct 2009 12:58:43 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2009 12:58:43 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c3g2000yqd.googlegroups.com; posting-host=188.47.65.37;
    posting-account=JifccwoAAACfub9ef75eUXHnwbSyf9g0
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; [xSP_2:da1f8c026a6f7147d7f0b788082d33ab_157];
    7968040903),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612936
    [ ukryj nagłówki ]

    On 27 Paź, 12:20, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:
    >
    >
    > W wyczynówkach przeglądy co ok. 15 motogodzin, czyli w zależności od
    > zaangażowania co 2-10 tygodni.

    MX co 5mth . Jak luzy na płytkach ( raczej standard) to juz mniej
    rózowo.

    Brzmi poważnie, ale to raptem z półtora
    > litra oleju, sprawdzenie luzów zaworowych i czy jakaś istotna śrubka
    > się nie odkręciła. Żywotoność jest różnoraka, w serwisówkach od 450
    > można znaleźć zalecenia, że tłok powinien być wymieniony po ok. 80-120
    > motogodzinach, w praktyce, przy amatorskim latania i spokojnie daje się
    > pociągnąć 200-300 mth.

    I co po tych 200- 300mth ( niezły rozrzut) zostaje z silnika ?? Jak
    norma to 100mth dla korby a dla tłoka połowę.
    Troche da sie przeciągnąć. Ale po 300mth to z nowego cylindra i tłkoka
    zostaja smieci.
    Na bide z z slekcji A skoczysz do D i to przy jajowatym cylku.
    Powtarzam tez ,że o ile KTM -owi wychodzi to na niezdrowie tzn z
    -5kpln. A i on potrafi pieknie sie wysypać .Ma kilka wrazliwych
    ( wybuchowych )miejsc.
    To wiele innych marek dokonuje gwałtownych i spektakularnych zgonów z
    powodu powikłań rozrządowo ,korbowo ,tłokowych itp,itp.
    >
    > A jeszcze BTW - nie wiem czy Ci zależy, ale tytułowe CRF 2/4-50X (czyli
    > wersje enduro) w Polsce nie mają homologacji, bo importer z jakichś
    > przyczyn nie załatwił. Paradoksalnie sprzęty ściągnięte z zagranicy
    > miewają.
    >
    Co do US to tam robia niemal wszystko.
    Dopiero co patrzyłem , akurat .
    Mozna bez problemu znalezc XR 650R i nawet CR500 w kilku wersjach !
    Są nowe DRZ400 a nawet DR 650SE.


    Co do LC4 to cieżki jest fakt .Ale tez duzy moment pozwala na
    robienie wielu rzeczy na niskich obrotach. Zamiast sie ciskac na boki
    na wykręconym silniku. Który jest wtedy dosyc trudny do ogarnięcia,
    lub nieogarnialny.
    --
    Big

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: