  • 1. Data: 2011-03-13 18:12:45
    Temat: KR126HY jesteś zgłoszony na policję
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    Dziś w Krakowie na ul. Pilotów potrącił mnie kierowca volksvagena czarnego
    lub ciemnoniebieskiego o tych numerach i uciekł. Jechałem na rowerze zgodnie
    z przepisami jak zawsze, na szczęście nic poważnego mi się nie stało. Byłem
    trzeźwy co zresztą policja ma w protokole. Jeżeli czyta to ten "kierowca" to
    niech wie że nie odpuszczę, wystarczyło się zatrzymać i zapytać czy wszystko
    ok!!!!
    Jak ktoś z Was przypadkiem ma namiary na ten samochód i własciciela to
    proszę o informację, policjant który przybył na miejsce zdarzenia
    potwierdził że to ten samochód. Jeżdżę autami od 93 roku BEZKOLIZYJNIE i
    rowerami teraz już jako były zawodnik i wiem jak poruszać się po drodze,
    kierowca który uciekł jest gnojem i tchórzem!
    Pozdrawiam
    Wojtek z Krakowa

  • 2. Data: 2011-03-13 20:21:12
    Temat: Re: KR126HY jesteś zgłoszony na policję
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Sun, 13 Mar 2011 18:12:45 +0100, Wojtek M. napisał(a):

    > Jak ktoś z Was przypadkiem ma namiary na ten samochód i własciciela to
    > proszę o informację, policjant który przybył na miejsce zdarzenia
    > potwierdził że to ten samochód.

    Przecież policja zna numer rejestracyjny, myślisz że będą pytać po
    znajomych czy sprawdzą w CEPiK?
    Skąd w tobie przeświadczenie że ów kierowca czyta p.m.s.???

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 3. Data: 2011-03-13 20:37:49
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Przecież policja zna numer rejestracyjny, myślisz że będą pytać po
    > znajomych czy sprawdzą w CEPiK?
    > Skąd w tobie przeświadczenie że ów kierowca czyta p.m.s.???

    Może ktoś z grupowiczów ma jakieś wiadomosci, napisałem to ponieważ z
    policji mieli do mnie dzwonić zaraz jak go odnajdą i do teraz nie
    skontaktowali się ze mną a marka samochodu się zgadzała bo mi to
    potwierdzili po przybyciu na miejsce

  • 4. Data: 2011-03-13 20:41:10
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Przecież policja zna numer rejestracyjny, myślisz że będą pytać po
    > znajomych czy sprawdzą w CEPiK?
    > Skąd w tobie przeświadczenie że ów kierowca czyta p.m.s.???

    No i szlag mnie trafia bo rower na którym jechałem jest 3 razy droższy od
    auta które we mnie wjechało. Był to volkswagen z końca lat 90

  • 5. Data: 2011-03-13 20:43:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wojtek M.

    > Dziś w Krakowie na ul. Pilotów potrącił mnie kierowca volksvagena
    > czarnego lub ciemnoniebieskiego o tych numerach i uciekł.

    Skoro już się chwalisz, to może być opisał, jak wyglądała sytuacja? ;)

  • 6. Data: 2011-03-13 20:43:33
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-13 20:41, Wojtek M. pisze:

    > No i szlag mnie trafia bo rower na którym jechałem jest 3 razy droższy
    > od auta które we mnie wjechało. Był to volkswagen z końca lat 90

    To ty rowerem Porsche jeździsz, że jest warty 15 tys.? :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-03-13 20:47:03
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > To ty rowerem Porsche jeździsz, że jest warty 15 tys.? :)

    Prawie ale po Krakowie jeździ kilka droższych strzałów

  • 8. Data: 2011-03-13 20:51:04
    Od: "Wojtek M." <d...@t...pl>

    > Skoro już się chwalisz, to może być opisał, jak wyglądała sytuacja? ;)

    Jechałem prawym pasem blisko chodnika ulicą Pilotów w stronę ulicy
    Brodowicza. Około 20m przed przystankiem autobusowym "pod cefarmem" uderzył
    mnie w rękę i kierownicę kierowca volkswagena. Sponiewierało mnie po
    krawężniku ale jakoś dałem radę, nie zatrzymał się tylko uciekł. Zacząłem go
    gonić mając nadzieję że przytrzymają go światła przy moście nad Białuchą ale
    nie udało się

  • 9. Data: 2011-03-13 20:59:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-13 20:51, Wojtek M. pisze:

> [...]
    > mnie po krawężniku ale jakoś dałem radę, nie zatrzymał się tylko uciekł.
    > Zacząłem go gonić mając nadzieję że przytrzymają go światła przy moście

    To niemożliwe - dopiero co czytałem wypowiedzi Twojego ziomka, że
    tylko po Warszawie jeżdżą chamy i wymuszacze, a w Krakowie to
    pełna kulturka ;)

  • 10. Data: 2011-03-13 21:00:19
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Grejon pisze:

    > To ty rowerem Porsche jeździsz, że jest warty 15 tys.? :)

    Wierz mi, że rower porsche czy mercedes ma zazwyczaj tylko ładny napis.
    Niestety zazwyczaj te rowery są jedynie bardzo drogie, podczas gdy
    osprzęt mają na bardzo średnim poziomie :-)

    A za 15 tys zł można kupić przyzwoity rower :-)

    Seco