  • 1. Data: 2011-03-03 08:39:11
    Temat: KK w GetinBanku - wypłata z bankomatów
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Witam,

    na stronie GetinBanku jest napisane, że wypłata pieniędzy z bankomatów przy
    użyciu KK jest bezpłatna.
    Ale:
    * Wypłaty gotówki z bankomatów są traktowane jako transakcje gotówkowe i
    podlegają oprocentowaniu zgodnie z "Tabelą oprocentowania" od momentu
    wykonania.

    Czyli, że pieniądze wyjęte z bankomatu podlegają oprocentowaniu od razu, bez
    czekania na zakończenie okresu rozliczeniowego. Dobrze rozumiem?

    dziejek7

  • 2. Data: 2011-03-03 08:41:20
    Temat: Re: KK w GetinBanku - wypłata z bankomatów
    Od: "Piotr K." <d...@w...pl>

    Sorry, miało pójść na pl.biznes.banki

    ;)

  • 3. Data: 2011-03-03 20:54:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr K. wrote:
> [...]
    >
    > Czyli, że pieniądze wyjęte z bankomatu podlegają oprocentowaniu od
    > razu, bez czekania na zakończenie okresu rozliczeniowego. Dobrze

    dobrze rozumiesz choć to grupa foto...

    wiele jeśli nie większość kart kredytowych pożyczkę gotówkowa oprocentowuje
    do chwili zaistnienia inaczej niż zakup z karty.

  • 4. Data: 2011-03-04 13:37:40
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr K." <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czyli, że pieniądze wyjęte z bankomatu podlegają oprocentowaniu od razu,
    > bez czekania na zakończenie okresu rozliczeniowego. Dobrze rozumiem?

    Wrzuć fotkę swojej KK.
    Koniecznie obydwy stron.

    :)

  • 5. Data: 2011-03-04 13:59:27
    Od: "dziejek7" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin [3M]" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wrzuć fotkę swojej KK.
    > Koniecznie obydwy stron.
    >
    > :)

    Nie mogę, padł mi obiektyw (patrz kilka postów niżej). Dane na karcie byłyby
    niewyraźne i mogło by to wywołać negatywne odczucia u oglądających.
    ;)